Gå til innhold

TES: Patcher til Oblivion på Xbox360?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Patcher vil nok kunne lastes ned via Live sammen med modifikasjoner o.l. Bethesda har ikke sagt noe konkret om patcher, men jeg har ærlig talt aldri hørt en utvikler si at "Patchene kommer!" før spillet har blitt sluppet heller. Det er ikke særlig god PR ;)

Og mitt råd til deg er: Kjøp harddisk! Jeg er enig i at det er tragisk at Core-utgaven ikke inneholder harddisk, men mener at folk bør være såpass framsynte at de tenker seg litt om før de velger hvilken utgave av 360'en de vil ha. Vil du spille over Live og laste ned patcher, kjøper du Premium med harddisk. Kjøper du Core, må du alikevel kjøpe et minnekort for å kunne lagre, noe som gjør at prisforskjellen på de to minker betraktelig.

Lenke til kommentar

Da har du vel ikke spilt CM4 der det ble sluppet en patch før spillet kom ut :D

Selv om man hadde utsatt releasen av Oblivion i to år, tror jeg fortsatt det ville forekomt minor bugs i utslippsversjonen. Er umulig å forhindre dette i et så omfattende spill, men jeg håper og tror at de har luket ut de mest åpenbare feilene. Bare tenk på hva som kunne skjedd hvis spillet ble utgitt i desember.

Lenke til kommentar
Da har du vel ikke spilt CM4 der det ble sluppet en patch før spillet kom ut  :D

Selv om man hadde utsatt releasen av Oblivion i to år, tror jeg fortsatt det ville forekomt minor bugs i utslippsversjonen. Er umulig å forhindre dette i et så omfattende spill, men jeg håper og tror at de har luket ut de mest åpenbare feilene. Bare tenk på hva som kunne skjedd hvis spillet ble utgitt i desember.

5724374[/snapback]

eh.. Vi kunne ha hatt det jævlig artig i over 3 måneder, og bare lastet ned en patch ca i disse dagene her? :p

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Da har du vel ikke spilt CM4 der det ble sluppet en patch før spillet kom ut  :D

5724374[/snapback]

Hehe, seriøst? :!: Det er jo virkelig en fin måte å si "Vi har ikke gjort jobben vår!" da. :)

Og Oblivion kommer garantert til å ha bugs, det er det ikke tvil om. Et så stort og massivt spill krever nok sikkert et år med playtesting alene for å luke ut alle problemene. Men poenget mitt var at de fleste utviklerne ikke liker å snakke om at spillet kommer til å inneholde bugs når de har jobbet med det i flere år, og i tillegg skal promotere det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...