Gå til innhold

repair points: hvor mange har du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva tenkte DICE på når de lagde en medalje som krever 1000 repair points (for ikke å snakke om 25 IAR for expert badgen, de er jo så sinsykt trege å få tak i.

jeg har klart å skrape sammen 240 etter mer en 350 timer spilling. dette kan ta tid  :yes:

5723626[/snapback]

Ikke så galt det.

Har 666 repair points etter 100 timer med engineer, men fikk de fleste poengene før det var noen patcher. Det er ganske vanskelig å få mange repair points nå. :thumbdown:

Full statistikk HER.

På den siden kan og se hvordan poenghøstingen har utviklet seg. Kjekk side. :yes:

Endret av MaX [NOR]
Lenke til kommentar
27 etter 200timers ikke-effektiv-spilling.

Jeg er sterk motstander av stats, spill ikke for statsen, men for å ha det gøy.

5723800[/snapback]

Hvorfor spiller du ranked da? :dontgetit:

Selv bruker jeg ranken for å sette meg mål, som igjen motiverer til å spille for å klare målene.

5726913[/snapback]

Hvem har sagt jeg ikke spiller uranked?

Lenke til kommentar

har 124 etter 19 timer som engineer. kan tenke meg at den expert badgen er ganske vanskelig å få tak. Det meste jeg har fått i en runde uten stats padding er 22 poeng, og mye av det var flaks. Skal man greie 25 skal man ha skikkelig flaks.

Lenke til kommentar

Spiller veldig lite engineer selv, totalt 142 timer, syv som engineer, og 59 repair points på den tiden. Mest stammer det fra å reparere commander assets, og mye av tiden som engi er som commander også.

Vanligvis er det nesten ingen som gidder å reparere, selv om jeg spammer ned chatten med beskjeder.

Lenke til kommentar
Spiller veldig lite engineer selv, totalt 142 timer, syv som engineer, og 59 repair points på den tiden. Mest stammer det fra å reparere commander assets, og mye av tiden som engi er som commander også.

Vanligvis er det nesten ingen som gidder å reparere, selv om jeg spammer ned chatten med beskjeder.

5731715[/snapback]

da legger du bare en supply crate nedpå det defekte stridsmiddelet. Hvis soldatene "dine" ikke er smarte nok til å forstå at Artillery barrage og ikke minst UAV tjener dem fortjener de iallefall ikke å få hyppige supplydrops :p

Lenke til kommentar
Skal vi se... 25 Repair points etter 257 timer.

Man burde få ett repairpoint for hver 50% armour man reparerer, ikke for hver 100%. Medic og support får poeng for hver 100% men her går det jo mye kjappere enn hos engineer.

5732068[/snapback]

Enig, engineer får for lite poeng. Selv har jeg 45 repair points, og nesten 600 revives...har spilt litt mer medic enn engineer da.

Lenke til kommentar

da legger du bare en supply crate nedpå det defekte stridsmiddelet. Hvis soldatene "dine" ikke er smarte nok til å forstå at Artillery barrage og ikke minst UAV tjener dem fortjener de iallefall ikke å få hyppige supplydrops :p

5732001[/snapback]

Pleier aldri å legge supply crate på artelleriet, for det er vanligvis en SF-camper der (som er tom for C4). Fikser ham og arty på egenhånd.

Å være kommander er en grei metode for å medaljer hvis du greier å holder artilleriet igang hele kampen.

Lenke til kommentar

Har vært et par ganger på spesielt Daqing, hvor Spec Ops er veldig ivrige på å plage meg litt. Skjer det, er det full fart ut i en jeep, har selvsagt funnet fienden på forhånd, og så er det bare å meie over'n.

Uvanlig morsomt når jeg kommer fra intet (og utrolig kjedelig å forsvare basen alene...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...