raaaay Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Heisan.... Driver å "Custom" bygger en pc, skal lage kabinett selv, for den skal tilpasses i bagasjen på en bil... Så jeg har et spm; Hvordan kan jeg få bygd om Psu'en til å gå på 12DC? Veit det skal være mulig, for høyeste spenningen i pc'n går på 12V... Nei, har ikke lyst til å kjøre den via en Inverter.... Hensikten med den er å slippe alle cd'ne i bilen, så skal kjøre en pc baki med lyd tillkoplet anlegget i bilen, mus/tast i hanskerom (Type mini tast/mus), med ledninger trekt bakfra og en 7" skjerm som er i dashen Skal jeg ha musikk da kjører jeg opp utenfor huset å kopler til via trådløst og laster ned/kopierer ny musikk... Mvh Raymond Endret 8. mars 2006 av raaaay Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 besøk forumet på Carputer.no! Der har de peiling! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Høres ut som en digg ide da.. men tror det skal bli vansklig å gjøre om en 230V psu til å gå på 12V... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 med mindre man kan en del elektronikk, og kan bygge om psu'n sin.. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Det finnes omformere som gjør om 12v likestrøm til 230v vekselstrøm. f.eks http://www.clasohlson.no/shop/store/printp...08+23%3A18%3A46 Lenke til kommentar
raaaay Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Veit man får omformere.... men vil helst slippe det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå