............... Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg å lage? Bare send PM, ike noe avansert, bare så jeg får litt veiledning og kanskje gjøre det for meg Endret 9. mars 2006 av beneiro Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvorfor ta det over PM, så ingen andre kan lære av det? Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Sånn bedre admin? Greit, kan godt ta det over forumet her også! Bare jeg får hjelp... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Frameset, slik som http://www.bk-atlas.no/ har? Hvis du skal lage en frameset skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bruker Frontpage eller noe annet shit WYSIWYG. Ingen lærer seg å skrive html for så å misbruke det så til de grader. Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 ja, men trenger hjelp da. MÅ jo ikke bruke frameset, hvis det er helt høl i huet! Vil bare ha så jeg kan ha meny på siden hvordan alle de andre delene av hjemmesiden min står! Frontpage? det noe bra til å lage sånn a? Og by the way, hvis det ikke er framset, hva er det da? Sorry, men er litt nybegynner ja! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Helt greit at du er nybegynner, men hadde du søkt, hadde du funnet mange emner om rammer. Du hadde også fått med deg (forhåpetligvis) at det ikke er bra å bruke dem, samt hvorfor. Et enkelt include-script kan hente menyen for deg. Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Hemmm! Søke jeg..! Så slipper dere å svare for sikkert 100ende gang... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Og du slipper å få masse domme kommentarer om rammer rettet mot deg en vinn-vinn-situasjon med andre ord. Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 hehe sant det... Ja følte at folk var litt aggresive mot meg med en gang jeg nevnte f-ordet :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå