ruva Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hei! Kom over noen svaner på Rissa. De er noen hundre meter unna så tror jeg skal være trygg for eventuelle virus Tatt med min Sigma 80-400 EX OS og Canon 20D. Fuglene skulle ha posert bedre men de hørte ikke mine anmodninger om det... Endret 8. mars 2006 av ruva Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg syns du har valgt et litt rart utsnitt. Jobb litt med kontrastene i det og finn et mer oversiktlig utsnitt så begynner det å likne noe! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 syntes det var stilig jeg.... Lenke til kommentar
Hykleren Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Sådan ville jeg have gjort. Undgå så meget ligegyldigt som muligt. svanen helt ude til venstre blev også udeladt fordi den var lidt uskarp. Men her har jeg tilføjet lidt kontrast, og så bare beskåret det. Lenke til kommentar
ruva Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Ikke dumt, ser seg litt blind på egne bilder. Hadde jo egentlig håpet på at den en svanen skule sette opp vingene mot meg.... Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) måtte bare lage en versjon edit: ser nå at jeg ville hatt litt mer luft.. Endret 9. mars 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Glimrende eksempler på hva (bl.a.) beskjæring kan bety for resultatet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå