xclusive_danny Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hei. Når jeg skrur av min bærbare pc går det utrolig lang tid før den "skrur seg av" bruker 1 min (ca) bare for å komme til logger av/avslutter også bruker den litt tid der også.. Bygynte å skje for en stund siden. Hva kan jeg gjøre eller hva er feilen? Specs; står i signaturen min. Endret 8. mars 2006 av xclusive_danny Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er pcen ryddig? Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Har du rensket opp for spyware og lignende? Velg Start -> Kjør -> msconfig, og fjern unødvendige program. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Velg Start -> Kjør -> msconfig, og fjern unødvendige program. 5723765[/snapback] Fant ikke " fjern unødvendige program." Har ikke rensket for spyware. Finnes det et prog til det? Endret 9. mars 2006 av xclusive_danny Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Prøv adaware og spybot til å fjerne spyware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå