lab161 Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg er ny bruker av xp, em øsnker en formatering av hd og ny instalering på helt ren hd. Hvordan kommer jeg meg inn i bios? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Varierer litt alt etter hvilken maskin du har. Ofte er det delete knappen som må trykkes inn under oppstart for at du skal komme inn i BIOS. Kan også være en av F-knappene... Edit: Skrivefeil [ Denne Melding var redigert av: Pluto på 2002-09-22 15:25 ] Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Trykk på Delete som en gal de første 10 sekundene etter at du har trykket på på-knappen. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 På en del PC'er er det F1 knappen du må trykke på.... Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Jeg prøvde både esc og f1, tiltross for at jeg ikke har noen Dell-maskin. Hva gjør jeg for få formatert skikkelih. Når jeg formaterte med xp-cd fra win 98, beholdt xp mye greier fra win98. Nei, blanke ark og farges.... En skikkelig formatering må til... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 15:56, skrev lab161:Jeg prøvde både esc og f1, tiltross for at jeg ikke har noen Dell-maskin. Hva gjør jeg for få formatert skikkelih. Når jeg formaterte med xp-cd fra win 98, beholdt xp mye greier fra win98. Nei, blanke ark og farges.... En skikkelig formatering må til... Tror ikke du får formatert fra Bios. Hadde den muligheten på min aller første PC (486), men etter det har jeg ikke sett det på noen PC'er. Uansett... det er mest sannsynlig at du må trykke delete tasten når du starter opp PC'n. Trykk den inn med ett sekunds mellomrom til du ser den blå BIOS menyen. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Bruk en oppsatartsdiskett for å formatere. En oppstartsdiskett kan du f.eks laste ned fra http://www.bootdisk.com . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå