Gå til innhold

Fight Night Round 3, Noen andre som har det?

Anbefalte innlegg

Hvordan endrer man config på kontrollen i Live?

5729736[/snapback]

Hm, jeg forandret den bare inne på live hovedmenyen, på innstillinger, eller noe slikt. Hadde ikke noe problemer med å finne fram til det jeg. Jeg bruker config 6.

Endret av KainBenwi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spilte demoen litt, og ble ikke helt frelset - gjør demoen spillet rettferdighet?

5729754[/snapback]

Jeg likte demoen veldig godt, men jeg mener allikavel at demoen langt fra gir det riktige inntrykk om hvor gøy spillet er. Men det er min mening. Jeg likte demoen, og liker spillet enda bedre.

Lenke til kommentar
Jeg spilte demoen litt, og ble ikke helt frelset - gjør demoen spillet rettferdighet?

5729754[/snapback]

Tja.. handler om boksing i spillet også :yes: Men.. du kan tilpasse langt mere i spillet enn i demoen. Liker du ikke boksing så...

Men dette spillet virker så langt bare fantastisk. Endelig fikk jeg ordnet kontrolleren min i Live også. Må gjøre det i en settings i game lobbyen tror jeg. Husker ikke helt..

Lenke til kommentar

5729754[/snapback]

Jeg likte demoen veldig godt, men jeg mener allikavel at demoen langt fra gir det riktige inntrykk om hvor gøy spillet er. Men det er min mening. Jeg likte demoen, og liker spillet enda bedre.

5729795[/snapback]

Jeg synes spillet er veldig mye bedre enn demoen... Både når det gjelder grafikk og hastighet bl.a.! Har enda ikke vært Live, men gleder meg til å prøve det. Kan man ta med sin egen spiller dit? Og isåfall han du bruker i karriere modus, eller han du kan bruke utenom karrieren, som unektelig har 100% på alt:)

Lenke til kommentar

5729754[/snapback]

5729795[/snapback]

Jeg synes spillet er veldig mye bedre enn demoen... Både når det gjelder grafikk og hastighet bl.a.! Har enda ikke vært Live, men gleder meg til å prøve det. Kan man ta med sin egen spiller dit? Og isåfall han du bruker i karriere modus, eller han du kan bruke utenom karrieren, som unektelig har 100% på alt:)

5730254[/snapback]

Det kan settes opp kamper med alle typer boksere så langt jeg har erfart. Jeg har laget min Peedee som har en rask stil og fulle stats. Brukte han enkelt kamper i singeplayer for å øve meg, men har også brukt han via live. Se ellers det jeg skrev nylig i denne tråden om min erfaring med Live multiplayer : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=548804

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Fikk min eksemplar i går formiddag. Så det ble en del spilling igår. I career mode går det greit, men fader rullan som jeg får stryk i Live. Her trengs det mer trening ja.

Happy Gaming alle! :D

forresten,

Gamertag: faight ;)

Endret av fAight
Lenke til kommentar

Fikk røska til meg en utgave i går, men må ærlig innrømme at GRAW har voldtatt lysten jeg hadde på å spille FNR3. Tror jeg skal kose meg med litt kriging noen dager/uker og heller fokusere litt mer på boksing når jeg evt blir lei skudd-dueller.

Utvilsomt et spill med utrolig grafikk, superb lyd og topp spillbarhet, men Ghost Recon serien har alltid hatt en spesiell plass i mitt spill-hjerte :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...