Bandana Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg fikk kjøpt meg et eksemplar av Fight Night Round 3 idag for 499,- i Spaceworld . Spillet skulle vel egentlig ha release imorra, men Spaceworld Metro hadde det hvertfall til salgs. Er det noen andre som har skaffet seg det? Isåfall, hvordan er førsteintrykket? Jeg synes i hvertfall dette var et av mine beste kjøp til 360 til nå. Skal også skaffe meg Ghost Recon Advanced Warfighter på fredag. Veldig artig karriere modus der man kan lage seg en bokser og slåss seg oppover mot toppen, trene vekter osv, kjøpe klær og masse mer. Helt utrolig bra grafikk på min 40 tonners HDTV. Gleder meg sinnsykt til å prøve dette live, da jeg ikke har fått tid til det enda. Blir en digg måned med masse lanseringstitler. G.R.A.W før helgen i tillegg. Endret 8. mars 2006 av Bandana Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har hatt det over en måned til PS2 og det er uten tvil det beste boksespillet jeg har prøvd. Jeg er fortsatt ikke lei av spillet ! Dødsbra spill ! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Fikk også kjøpt det idag, G.R.A.W var også til salgs...skal teste det om litt:-) Lenke til kommentar
United79 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har det selv nå... Er det non nordmenn live enda? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har det selv nå... Er det non nordmenn live enda? 5724105[/snapback] Jeg har det iallefall. Live var litt standard EA suck da. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Online var forferdelig. Men nå som jeg har runna FN3 er det vel ikke mye mer å gjøre enn å selge det til noen. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Online var forferdelig. Men nå som jeg har runna FN3 er det vel ikke mye mer å gjøre enn å selge det til noen. 5724342[/snapback] Hva synes du om singleplayer nå som du har runna det? Og hvilken plattform spilte du det på? Dr Peedee Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Fikk dessverre ikke tak i den igår, men endelig er den offisielle dagen her. Håper virkelig at jeg får tak i en idag. Begynner sent på jobb i morgen, så inatt skal jeg spille leeeenge Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 40 tonners HDTV. Det var da en unødvendig tung tv. Min veier ikke mer enn 35 kg. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 40 tonners HDTV. Det var da en unødvendig tung tv. Min veier ikke mer enn 35 kg. 5724896[/snapback] :!: :!: :!: Spiller det nu, det er veldig artig og bra gjennomført. Har ikke vært på live enda. Tar du med "din bokser" når du går live eller? Hadde forresten en hilarisk opplevelse med dette spillet i går. Hadde trent og trent, sparret og sparret, kjøpt klær osv, forberedet meg veldig godt til min første fight. Da jeg hev meg ut i ringen hadde jeg ved et uhell forandret controller instillingene mine så at knappe funksjonene var byttet om. Da gong gongen gikk for å starte spillet var jeg så seriøst gira for å bokse med en utsøkt egen stil og jeg hadde tenkt å åpne med en høyre/venstre combo. Dessverre var knappene som sagt byttet om så at jeg gikk rett bort til motstanderen min og skallet ham ned og plantet kneet mit i skrittet på ham :!: Nesten disket etter to sekunder mwughahahahaha! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 40 tonners HDTV. Det var da en unødvendig tung tv. Min veier ikke mer enn 35 kg. 5724896[/snapback] :!: :!: :!: Spiller det nu, det er veldig artig og bra gjennomført. Har ikke vært på live enda. Tar du med "din bokser" når du går live eller? Hadde forresten en hilarisk opplevelse med dette spillet i går. Hadde trent og trent, sparret og sparret, kjøpt klær osv, forberedet meg veldig godt til min første fight. Da jeg hev meg ut i ringen hadde jeg ved et uhell forandret controller instillingene mine så at knappe funksjonene var byttet om. Da gong gongen gikk for å starte spillet var jeg så seriøst gira for å bokse med en utsøkt egen stil og jeg hadde tenkt å åpne med en høyre/venstre combo. Dessverre var knappene som sagt byttet om så at jeg gikk rett bort til motstanderen min og skallet ham ned og plantet kneet mit i skrittet på ham :!: Nesten disket etter to sekunder mwughahahahaha! 5725217[/snapback] Hahaha! Herlig! Hva syntes du om spillet foreløpig? Virker det for lett? Forresten: hvor fikk du kjøpt det? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Ok, kjøpte nå i formiddag på Elkjøp på Vinterbro. Måtte spørre etter det fordi det ikke var satt ut i hyllene ennå. 549 kr. Jeg kommer tilbake med førsteinntrykk etterhvert. Skal spille litt singelplayer først, men jeg finnes online under gamertag: Dr Peedee Dr Peedee EDIT: Spilt litt nå... vunnet amatørtittel og skal gå proff.. hehe. Veldig artig. Spiller på medium foreløpig og vinner rimelig greit. Online derimot får jeg stryk. Tok en stund før jeg skjønte hvordan jeg kunne velge controller settings online, hvilket gjorde at jeg måtte kjempe med en config jeg ikke var vant til. Men.. en seier i hvertfall til nå.. Lite lag egentlig. Har bokset mot folk fra USA. Håper å se flere av dere andre online snart. Endret 9. mars 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 5725217[/snapback] Hahaha! Herlig! Hva syntes du om spillet foreløpig? Virker det for lett? Forresten: hvor fikk du kjøpt det? 5725282[/snapback] Har bare bokset en 7-8 amatørkamper og vannt overlegent ja. Du må dog oppgradere bokseren din via training før kampene med litt vett så at du får en balansert fighter. Kjøpt via forhåndsbestilling Gamezone.no Fikk det på laseringsdagen, og bor i Nord-Norge Bra gjrot fra Gamezone! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 jeg klarer ikke r-sticken *rive seg i håret* ..men SKAL mestre den! grr.. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 jeg klarer ikke r-sticken *rive seg i håret* ..men SKAL mestre den! grr.. 5726912[/snapback] Bruker denne sticken lite, prøver mest med knappene og når jeg har motstanderen på gli så slenger jeg noen slag der man må bruke stikken innimellom. SPOILER du kan også trykke a +x samtidig for uppercut...samme ved b + y Bam bam!! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 jeg vet om knappene og knappekomboene men har fått det for meg at mye av opplevelsen i FNR3 er å bruke r-stick?! Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Synes det er et veldig artig spill! Satte min featherweight karakter opp mot Muhammed Ali bare for å se hvor mye deng jeg kunne gi den godeste legenden. Det.. var morsomt å prøve i alle fall. Lenke til kommentar
KainBenwi Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg kjøpte Fight Night og Ghost Recon i dag, og har ikke fått åpnet Ghost Recon enda, for jeg har bare sittet og spilt Fight Night. Jeg synes spillet var dødsmorro! Og jeg har hatt noen utrolige gøye kamper på Live. Jeg er kjempefornøyd! Blir mye morro med dette framover, guttekvelder med øl og bokseturnering. Bare positivt å si fra min side. Hvis noen vil legge meg til listen sin, så er min gamertag: Bjellaas Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 jeg gir opp, r-sticken kan brenne! Man slår jo mye tregere med den og man blir uansett bare forvirret til det punktet du ikke vet hvor du styrer den! Hvordan endrer man config på kontrollen i Live? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg spilte demoen litt, og ble ikke helt frelset - gjør demoen spillet rettferdighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå