King-Nothing Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg har en SE K750i som ikke fungerer veldig bra. Den har blitt utrolig kranglete på lading og bruk av handsfree. Både meg og samboeren + flere på jobben har samme tlf, og alle sliter med å få dette til å fungere skikkelig. Må justere på ledningen til alle mulige kanter, før den plutselig vil lade. Nytter ikke bare å sette den rett inn. Dette er jo utrolig irriterende, og jeg vet ikke hvor mange ganger denne telefonen nesten har gått i veggen fordi jeg har brukt 5-10 min kun for å få den til å lade. Noen flere som har dette problemet? Og hvordan er det med rep/ny telefon fra der jeg kjøpte den? For her hjelper det vel ikke med service siden det tydeligvis er dårlig kontakt et eller annet sted. Det skal sies at både jeg, samboeren, og de på jobben også er litt plaget med at telefonen henger ett sek eller to innimellom, samt at lyset på displayet forsvinner, men ikke på tastene. Dette fikses ved å starte telefonen på nytt. Dette er også utrolig irriterende. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 At du hiver den i veggen, gjør vel ikke saken bedre. Uansett, kryssjekk med en annen lader, din lader i en annen telefon. Da ser du jo fort hva som er galt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Vel, det skulle gå på garantien det der, men siden den har vært mange ganger i veggen eller gulvet så kan de kanskje greie å bevise at det kan ha noe med saken å gjøre? Hvis det har seg sånn så blir det ikke gratis. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Og dere leser postene skikkelig eller? jeg vet ikke hvor mange ganger denne telefonen nesten har gått i veggen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Og dere leser postene skikkelig eller? jeg vet ikke hvor mange ganger denne telefonen nesten har gått i veggen 5734461[/snapback] Beklager, hoppet visst over ordet "nesten". Men da blir det selvfølgelig dekt på garantien. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Men kryssjekk, for da veit du hva som er galt. Er det laderen eller handsfree, så slipper du jo å være borte fra telefonen din i flere uker... Og det hadde vel vært kjekt... Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 sjekk om det kan være cola/kaffesøl på noen av kontaktene. Siden det er minimale kontaktflater kan det ofte ikke sees om det er søl på dem. Vask over med lett fiktig q-tip, prøv forsiktig med mild renseveske som er å få kjøpt rundt omkring. Lykke til. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Jeg har det samme problemet med min K750 (og med min forrige telefon, P900). Elendige kontakter i bunnen på SE-telefoner altså. I tillegg så har jeg problemer med joysticken (av og til er den sinnsykt treig til å reagere, eller så kan den registrere feil retning). Og kameraet på telefonen er ubrukelig, for kameraknappen har store problemer med å reagere. Noen få ganger funker den fint. Ofte skjer ingenting når den trykkes inn. Oftest tar den autofokus (som om knappen var trykket ned halvveis), men greier ikke ta bildet. Hvorfor i all verden går det ikke an å ta bilde med en annen knapp enn den blanke på siden..!? Bare pga halvveis-inne-autofokus-greia? Telefonen ble kjøpt i mai i fjor, men orker ikke gjøre noe med det. Det tar jo ukesvis å få reparert mobiltelefoner (tidligere erfaringer), og lånetelefonene man får er 4 år gamle og nesten ubrukelige. (Det skal sies at når jeg klager på noe og sender returer, er jeg en veldig hyggelig og tålmodig mann, hvis noen lurer. Men mobiltelefonen klarer man seg liksom ikke uten nå til dags). Redigert: telefonen min er meget pent behandlet, og ser nesten helt ny ut. Ingen ytre påvirkninger kan ha forårsaket disse feilene. Endret 11. mars 2006 av Vandalen Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Men kryssjekk, for da veit du hva som er galt. Er det laderen eller handsfree, så slipper du jo å være borte fra telefonen din i flere uker... Og det hadde vel vært kjekt... Har prøvd alle mulige kombinasjoner på min og samboerens telefon, og med handsfree. Det skal sies at det er LITT enklere å få til handsfree, men fortsatt ikke 100%. sjekk om det kan være cola/kaffesøl på noen av kontaktene. Siden det er minimale kontaktflater kan det ofte ikke sees om det er søl på dem. Vask over med lett fiktig q-tip, prøv forsiktig med mild renseveske som er å få kjøpt rundt omkring.Lykke til. Skal prøve på dette en dag, så får vi se! I tillegg så har jeg problemer med joysticken (av og til er den sinnsykt treig til å reagere, eller så kan den registrere feil retning). Det er det jeg mener med at telefonen "henger seg". Tar lang tid fra man trykker på joysticken til den faktisk reagerer. Og kameraet på telefonen er ubrukelig, for kameraknappen har store problemer med å reagere. Noen få ganger funker den fint. Ofte skjer ingenting når den trykkes inn. Oftest tar den autofokus (som om knappen var trykket ned halvveis), men greier ikke ta bildet. Dette funker da heldigvis fint på både min og samboerens tlf. Jeg kjøpte min i Nov, og samboeren i Des. Skal ringe til Siba der jeg kjøpte min telefon, også får vi se hva de gjør med det. Forhåpentligvis får jeg en ny en, eller fikset på denne så den blir 100%. Det er for dårlig at den blir så fort slitt i kontaktene. Den er jo bare tross alt 4mnd. Det skal også sies at jeg behandler tlf min pent, så det har ikke noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå