Sweet Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei. jeg har hatt min Nokia 6230 i snat 1 måned... og i dag formarterte jeg minnekortet siden jeg fikk feil mld hver gang jeg skulle overføre filer til det via minnekort leseren min. "Kunne ikke kopere til flyttbar disk m: enheten er ikke klar" men nå vises ikke minnekortet som 32mb lenger, derimot 4gb?? hva ha skjedd? //Sweet Legger ved bilde Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 hehe... minner meg på en ptoblem jeg hadde engang... mine dokumenter mappa tok 120terrabyte eller noe, som er 120000 gig.. prøv å formatere igjen, eller formater det på telefonen, hvsi det går... Lenke til kommentar
haakie Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hehe, tviler på at den er så stor! Endret 8. mars 2006 av haakie Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 stapp på mere enn 32mb og se om det går Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg ser at det er formatert i FAT32 file system. Du har en 32MB capacity. Så file systen burde væra FAT. Hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Prøv og legge inn mer en 32mb og sehva som skjer... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg ser at det er formatert i FAT32 file system. Du har en 32MB capacity.Så file systen burde væra FAT. Hvordan klarte du det? 5723529[/snapback] ingen aning.. det som er merkelig er at det ikke gikk å formatere via GUI. måtte inn i cmd for og få det til :S den klikka litt på telefonen. før så har jeg fått inn ca 29.9 mb. nå er den lastet med 33,4mb. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ikke bruk windows for å formatere minnekort.... Bruk telefonen eller program. Ellers kan minnebrikken gå sund (sjedde med min) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå