Lightningwolf Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg er eier av en samsung SGH E 700 er en dag glemte jeg den i bukselomma, og den gikk først gjennom vaskemaskinen på 70grader. etter dette gikk den i tørketrommelen i 10 min. (alt dette var ufrivillig) når jeg oppdaget det var det store vannskader på displayet. men etter 40 sek i omfyren på 225grader og litt varm luftfuktighet oppå tørketrommelen. etter dette var det ingen skader bortsett fra at def knappen er litt treg. jeg er faktisk veldig imponert over dette. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Du vil nok ikke merke noe med det første. Flere har opplevd slikt. Over lengre tid (1-3mnd) vil du merke at mobilen din blir rar/ikke starter. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Fuktskader tar nok dessverre en stund før de "inntreffer". Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Beklager og måtte si det, men dette skjedde med min gamle Nokia. Tørka den i steikeovnen, og 3 uker senere var hele telefonen død. Merket det slik at den begynte og slå seg av og tulle seg. Til slutt ville den ikke på igjen. Da var det bare til å gå på butikken å kjøpe en ny. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Trur nok du kan belage deg på å kjøpe en ny mobil om ikke så altfor lang tid nei. Har skjedd det samme med meg og, men etter ca 4uker blei det bare krøll... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Stakkars trådstarter, her tror han at mobilen sin er av utrolig kvalitet — så kommer hele gjengen og forteller ham at telefonen kun har et par uker igjen å leve. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Ja dere vet hvordan man skal trykke alt det gode humøret ut av noen. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Flott at telefonen din overlevde dette Men både jeg, og flere jeg kjenner har dette skjedd med. Vi var fornøyde over at telefonene funket etter dette hadde skjedd, men etter en 3-4 uker skjedde det noe merkelig med telfonene. De begynte å leve sitt eget liv, og til sludd ville ikke min skru seg på. Sier bare ifra om at du ikke bør forvente altfor mye om en liten stund. Men det kan jo hende at telefonen din holder da Vi får håpe på det beste Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Vil nevne at mobilen min fortsatt lever dere kan bare ikke kunsten og tørke an mobil. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg har opplevd lignende og vil anbefale deg og levere den inn til en sjappe for behandling mot fuktskader. Min Nokia 6600 har levd i 3 år etter akkurat samme greia.. Leverte den inn dagen etter på verksted for behanding mot fuktskader og den er helt fin enda.. Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 6600'en min har badet både i bekk og søledam.. den er like fin ennå, selv 3 år gammel. Den har ikke hatt et eneste problem noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå