g@bb@ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 jeg har et HP Photosmart E317, òg lurte på om det gikk an å bruke det som WebCam? Har kabel til pc,en. Håper på svar! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Åpne messenger og koble til kameraet. Det gjorde jeg og mitt F10 ble til et webcam ! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Har prøvd. men når jeg kobler til kameraet, så kommer det bare opp en melding om at bildene blir overført. MSN finner ikke kameraet heller. Er det et slags prgram jeg kan få tak i, som gjør det mulig? Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 https://prisguiden.no/product.php?product...=specifications Webkamera-funksjon: Nei Så det går nok ikke uansett hva du prøver. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Om det ikke går på vanlige måter, kan du prøve dette, om du har tv-utgang på kameraet og tv-inn på pc'n. Koble til kameraet som om det var en videospiller. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Tror ikke det er tv-utgang på kameraet Dumt det ikke gikk. Men,men, får kjøpe et webcam da Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ja, koster vel et par hundre kroner, også slipper du slitet med batterier og å slite på både de og selve kameraet ditt som garantert koster en del mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå