Lightningwolf Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hvordan for jeg innstilinger for at tastaturet viser hvor mange kuler jeg har igjen i forskjellige spill Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 kun veldig få nye spill støtter G15, desverre. og desverre støttes ikke eldre spill heller. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Støtter det cs source? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 nei, gjør nok ikke det. ikke i skrivende stund, hvertfall. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Hva støtter det da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Det støtter alle spill og prgrammer bare skjermen fungerer ikke på de fleste spillene. Personlig så ser jeg ikke poenget med G15 da de fleste spill viser feks hvor mange kuler som er igjen i et av hjørnene og alle andre opplysninger som er verdt å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå