Gå til innhold

Staten® vuderer å legge på en ekstra avgift på bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bor i en kommune som ikke har èn meter med noen som helst form for skinnegående muligheter. Det er 1,7 mil å gå/sykle til byen. Det går skolerute til byen hver morgen, med retur på ettermiddagen.

JEG KJØRER BIL !

Om jeg må bruke mer penger for å forflytte meg med bil, får jeg kun mindre penger til andre ting. Det blir ikke renere miljø av det...

Lenke til kommentar

Uff, enda en ny avgift ja. Og det eneste Staten oppnår med dette er og provosere det norske folk. Av og til lurer jeg på om regjeringen sitter ved regjeringsmøte og lurer fælt på hva de skal plage oss med nå: "Ja, jeg vet det, vi legger avgift på pizza, det kommer nok til og få noen sure!" "God ide! Og mens vi er igang slenger vi enda en avgift på biler, vi vil for all del ikke at folk skal komme seg til jobb...."

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar

Jeg og samboer har samlet inntekt på 10k nå om dagen. Denne mnd har ikke vært lett gitt. 2000 i forsikring, 1500 i veiavgift, 4500 i husleie og 2500 i lån. Dette gir en samlet sum på 10500kr, og jeg har spist middag hos fatter hver dag i det siste. Årsavgifta har jeg ikke tenkt på engang! Må trylle frem noen penger ved å gå på "strøket" regner jeg med. I tilleg til alt dette fungerer ikke bilen min, så jeg har lånt en. Det tar godt over 1 time å ta bussen til skolen EN VEI, men jeg bruker 13 min på å kjøre....

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...