Mala Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja da var disse to karene tilbake nok en gang på TV2,så ka meiner du om kveldens sending? Eg syns dette lover bra i hvertfall,lo ganske godt! Eg var sikker på at pappa sku ta kveld der han satt baki kroken å knegga :!: Er vel ikkje til å legge skjul på at mamma måtte kaste inn håndkleet under showet heller. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Det var genialt. Likte den med han rikingen best. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Både jeg og pappa lo særdeles godt gjennom dette programmet. Spesielt han som ikke ville jobbe, når han skulle fylle ut skjema. "Hva det gjelder: Penger", "Hvorfor: Blakk" :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Haha ja, så sannt så sannt. Nei de to har liksom ingen styring egentlig. Ler bare eg ser dem sammen.Blir nok til å kjøpe dette på DVD,slik som de to foregående programmene. Priceless! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Pokker, det glemte jeg å se:/ Var han "show them you're playful" med? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Pokker, det glemte jeg å se:/ Var han "show them you're playful" med? 5723098[/snapback] Nei,de kjører en litte annen retning denne sesongen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 tror faktisk det er ulovlig å brukte tiden til de som jobber på sosialen til ting som dette, hadde jeg jobbet der ville jeg bedt polititet gi dem bot. Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 En kompis av meg ler HELT make blinddate latteren !! hadde eg ledd mer hadde lungene kollapset !! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 En kompis av meg ler HELT make blinddate latteren !! hadde eg ledd mer hadde lungene kollapset !! 5723156[/snapback] Lol! Krisa bra for han å se dette da,om det er tilfellet :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 tror faktisk det er ulovlig å brukte tiden til de som jobber på sosialen til ting som dette, hadde jeg jobbet der ville jeg bedt polititet gi dem bot. 5723155[/snapback] Helt i starten av programmet ble sto det at de involvertes overordnede var informert på forhånd. Så det er nok greit. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Genialt program Liker den nye vrien på sketchene, selv om jeg likte det forrige opplegget også Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 tror faktisk det er ulovlig å brukte tiden til de som jobber på sosialen til ting som dette, hadde jeg jobbet der ville jeg bedt polititet gi dem bot. 5723155[/snapback] Helt i starten av programmet ble sto det at de involvertes overordnede var informert på forhånd. Så det er nok greit. 5723194[/snapback] Så det er egentlig 100% skuespill? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 han sa at de overordnede var informert. De som ble "offeret" visste ingen ting om det... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Virker sånn. Jeg liker den nye vrien på sketsjene. Geniale typer! EDIT: Musty: Så de overordnede satt på bakrommet og lo? :!: Endret 9. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Eg fatter og begriper ikkje at de to fyrene kan spille så seriøst når de driwer på, er fantastisk! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det var på tide at Kjetil og Kjartan kom tilbake, fantastisk dyktige folk altså! Du skal være god for å halde maska i dei situasjonane der altså. Dei eldre episodane, spesielt dei med "I'm hot" var betre enn desse, men dette var likevel meget høg kvalitet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Syns bla. Leif var noen av det mest komiske i dei to andre sesongane. Og selvfølgelig I`m hot!! Vi for får det sikkert mye morro med disse typene de 9 neste ukene. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg takler ikke slik humor. Får helt vondt i sjelen Men det er jo egentlig morsomt da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Syns ikkje gårsdagens var like bra som første,men eg lo godt til tider Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Noen ganger forstår jeg ikke at de ikke blir gjennkjent. De har jo holdt på en stund... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå