ICE_76 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Som dere kansje har forstått. Jeg har en brennheit FUJITSU SIMENS MHS2040AT D her. Svigerfars Packard Bell i power 5000 fikk en system krasj her om dagen og han kom til meg rimelig fortvilet. Han hadde gått ifra den avslått og fult brukbar på kvelden, og dagen etter når han skulle starte den, fikk han opp en feilmelding (vet ikke hvilken) som fortalte at data var ødelagt og trenkte en reinstalering av oprativsystemet. Da jeg overtok dataen var den ferdig formatert og helt "rein" Instalerte SpeedFan og kjørte S.M.A.R.T. analyse av HDD og fikk beskjed om at den er 61c i vile og 66 i bruk, siden max tempraturen er 55c ligger den etter min mening farlig høyt. Ellers var HDDèn bra Hva mener dere der ute? Hva skal jeg si og gjøre for min kjære svigerfar? Hiv helie driten å kjøp en ny PC! (mitt valg :!: ) Eller er det værdt bryet med å legge inn alt på nytt igjen? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg ville prøvd og lagt det inn på nytt og se hvordan det gikk, og ta sikerhets kopi av alt som var viktig som han har på den. Går den til helvete igjen, ville jeg kjøpt ny hdd. Lenke til kommentar
ICE_76 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Hmm... Ja det var nettop det da. Er det noe vits i å kjøpe en HDD når maskina ikke klarer å kjøle den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå