Gå til innhold

Få nr. fra K500i til andre mobiler?

Anbefalte innlegg

Hei!

Min K500i begynner å streike litt for tida, så skal få ført alle nr. fra den, og over på en annen mobil (Sannsyneligvis en N 6280, som jeg har planer om å kjøpe). Spørsmålet er hvordan jeg kan få til dette?

Har en IR dings som kan kobles til PC, men fikk ikke kontant med K500'en med den. Trenger jeg et spesielt mobil-program for det formålet?

Eller er ikke denne måten, å føre nr'ene til dataen først, så til annen mobil det lureste? Forslag?? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke mye detaljer jeg trenger å ta vare på. Men har flere kontakter enn simkortet takler. Går det ikke å ta dette flere ganger da? Altså først ta 110 (det antallet simkortet takler...) fra gammel til ny. Tømme sim kortet i den nye, sette tilbake i gamle og ta nye 110 kontakter over osv...? :hmm:

Endret av kjor1
Lenke til kommentar
Har ikke mye detaljer jeg trenger å ta vare på. Men har flere kontakter enn simkortet takler. Går det ikke å ta dette flere ganger da? Altså først ta 110 (det antallet simkortet takler...) fra gammel til ny. Tømme sim kortet i den nye, sette tilbake i gamle og ta nye 110 kontakter over osv...?  :hmm:

5723031[/snapback]

Det vil fungere utmerket.

Har gjort det slikt før.

Lenke til kommentar

Kom akkurat på at den K500'en bare kopierer kontakter, og ikke flytter de som den helst skulle ha gjort. Vil ikke da de samme 110 første kontaktene bli kopiert gang på gang om en bruker den overnevnte metoden? Er det noen måte å løse dette på, uten kopiere en om gangen fra telefonminnet over på SIM kortet? :)

Endret av kjor1
Lenke til kommentar

Det stemmer, den kopierer de samme om og om igjen. Så mitt råd blir:

* Kopiér de første 100

* Kopiér de resterende 10 (?) manuelt en og en

Eller... få deg et nytt SIM-kort med større kapasitet. Eller lån et slikt kort av noen.

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...