The Ghost Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hva skal jeg gjøre (Se bilde) Det skjedde etter at jeg starta EVEREST ultimate edition 2006 demo Burdte jeg skru av pc`n?? Endret 15. mars 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Last ned speed fan og se hva de sier, eller så kan du kjenne på kjøleribba for å kjenne om den er varm, bare ikke hold hånda di der for lenge da.. Edit: Virka nesten som om at viftene får for lite strøm.. Endret 8. mars 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 krisa er over!!! Restarta og da var alt normalt igjen og kjøle ribba kaldere!! Takk for hjelp Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Fint du bare startet 4 tråder for et proble som tok 5 min da Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 På bilde så det nesten ut som om viftene fikk for lite strøm, men det ordna seg jo, så da er det ikke strømmen.. Bra det ordna seg da. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Fint du bare startet 4 tråder for et proble som tok 5 min da 5722602[/snapback] Pc hang seg og så blei det sånn uten at jeg gjorde det med vilje og jeg kan jo ikke slette dem heller Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Sånn går det når pcen er som babyen din. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Sånn går det når pcen er som babyen din. 5722874[/snapback] vel du brukte akkurat punktum her og hva mener du med: Sånn går det når pcen er som babyen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå