aspect Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg har en 2GHz prosessor, men på noen spill får jeg beskjed om at den kun er på 600MHz. I egenskaper på min datamaskin finner jeg følgende tekst på forsiden: Intell® Pentium® M Prosessor 2.00GHz og rett under står det 600MHz. Kan noen svare meg på hva det betyr og hvorfor jeg får denne feilmeldingen på spill. Er det i tillegg noe det går an å gjøre noe med? Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Speedstep. Prosessoren blir klokket ned når det er lite last, og klokkes opp når det kommer oppgaver til den. Du kan sku av speedstep i BIOS eller bruke SpeedStepXP(?) eller strømsparings programmet som følger med. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 last ned gratis software www.lavalys.com http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=3&lang=en installer, forteller alt om din cpu. Lenke til kommentar
aspect Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Tusen takk for raske svar. Skal sjekke dette ut med en gang. Godt og høre det ikke var noe feil med prosessoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå