Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

showcase: Golf GTI 16V ed one


exs

Anbefalte innlegg

Off-topic: Hva er det med Golf'er, lexuslykter, og M3-speil, og (stygge) cupwings?! Følger alle eiere en oppskrift for hvordan man skal style bilen? I utgangspunktet en pen bil men blir alltid hora med nevnte deler.

6090543[/snapback]

Ja, si det.

"Alle" eiere gjør jo ikke det, bare de som ikke har peiling som gjør det du nevner for og få en stygg bil :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

quote: Veldig fin Golf du har ja

Men hvorfor ikke fronten med doble lykter?

 

"Alle" eiere gjør jo ikke det, bare de som ikke har peiling som gjør det du nevner for og få en stygg bil :no:

6091240[/snapback]

 

hva er det du prøver og si?

Lenke til kommentar
Off-topic: Hva er det med Golf'er, lexuslykter, og M3-speil, og (stygge) cupwings?! Følger alle eiere en oppskrift for hvordan man skal style bilen? I utgangspunktet en pen bil men blir alltid hora med nevnte deler.

6090543[/snapback]

 

det er din mening... jeg har bygd en bil som jeg er fornøyd med sjøl (gjort 100% av arbeidet selv)l... (splitterene var forresten nettop montert når jeg tok bildene og ikke justert) ang baklyktene så har jeg svart på det tiligere i denne tråden, og speila er modifisert og er ikke som "alle" andre m3 speil, grunnen til jeg valgte chrome speil var at de passa til baklyktene, har også sorte speil av samme type liggende.

 

vil heller si at det er jeg som ikke har fulgt malen til mange golfbyggere

Endret av exs
Lenke til kommentar
Off-topic: Hva er det med Golf'er, lexuslykter, og M3-speil, og (stygge) cupwings?! Følger alle eiere en oppskrift for hvordan man skal style bilen? I utgangspunktet en pen bil men blir alltid hora med nevnte deler.

6090543[/snapback]

 

det er din mening... jeg har bygd en bil som jeg er fornøyd med sjøl (gjort 100% av arbeidet selv)l... (splitterene var forresten nettop montert når jeg tok bildene og ikke justert) ang baklyktene så har jeg svart på det tiligere i denne tråden, og speila er modifisert og er ikke som "alle" andre m3 speil, grunnen til jeg valgte chrome speil var at de passa til baklyktene, har også sorte speil av samme type liggende.

 

vil heller si at det er jeg som ikke har fulgt malen til mange golfbyggere

6091497[/snapback]

 

Joa.. du kan helt sikkert bygge. Er bare smaken din jeg ikke liker, men alle har krav på en. Ser iallefall VELDIG mange svarte Golf'er med lexuslykter og m3-speil, derifra min teori om at det finnes "oppskriftbok" for å style Golf'er. Jeg syns det ser stygt ut. Vi har forskjellige smak. Enkelt og greit. Når det gjelder fronten så er jeg mer fan av den org.(?) http://www.vw-gfx.com/dump/015.jpg

Lenke til kommentar

Joa.. du kan helt sikkert bygge. Er bare smaken din jeg ikke liker, men alle har krav på en. Ser iallefall VELDIG mange svarte Golf'er med lexuslykter og m3-speil, derifra min teori om at det finnes "oppskriftbok" for å style Golf'er. Jeg syns det ser stygt ut. Vi har forskjellige smak. Enkelt og greit. Når det gjelder fronten så er jeg mer fan av den org.(?) http://www.vw-gfx.com/dump/015.jpg

6091991[/snapback]

 

joda den org 90 fronten er pen den men jeg liker og ha det så enkelt som mulig, derfor gikk jeg for rs fronten son er en stor del mot 90 fronten som er i 3 deler

Lenke til kommentar
Smaken er som baken, delt i to!

Det er faktisk hans bil og han som bestemmer hva som skal på den..

6092129[/snapback]

 

No shit, Sherlock! Men når man legger ut en worklog/bilder så er vel meninga at folk skal kunne gi både konstruktiv "kritikk" og ros. Har vel ikke akkurat tvunget han til å forandre noe heller :ermm:

 

Sry for off-topic

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

legger inn et noen bilder av motor rommer og de få "modsa" jeg har det (for nå ivertfall)

piperx olijeavluftning og "custom" luftinntak.. ser litt shabby ut men det leverer faktisk ganske mye mer luft til k&n filteret

post-84848-1148058710_thumb.jpg

post-84848-1148058848_thumb.jpg

post-84848-1148058890_thumb.jpg

Endret av exs
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...