kremt Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Off-topic: Hva er det med Golf'er, lexuslykter, og M3-speil, og (stygge) cupwings?! Følger alle eiere en oppskrift for hvordan man skal style bilen? I utgangspunktet en pen bil men blir alltid hora med nevnte deler. 6090543[/snapback] Ja, si det. "Alle" eiere gjør jo ikke det, bare de som ikke har peiling som gjør det du nevner for og få en stygg bil Lenke til kommentar
exs Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 quote: Veldig fin Golf du har ja Men hvorfor ikke fronten med doble lykter? "Alle" eiere gjør jo ikke det, bare de som ikke har peiling som gjør det du nevner for og få en stygg bil 6091240[/snapback] hva er det du prøver og si? Lenke til kommentar
exs Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Off-topic: Hva er det med Golf'er, lexuslykter, og M3-speil, og (stygge) cupwings?! Følger alle eiere en oppskrift for hvordan man skal style bilen? I utgangspunktet en pen bil men blir alltid hora med nevnte deler. 6090543[/snapback] det er din mening... jeg har bygd en bil som jeg er fornøyd med sjøl (gjort 100% av arbeidet selv)l... (splitterene var forresten nettop montert når jeg tok bildene og ikke justert) ang baklyktene så har jeg svart på det tiligere i denne tråden, og speila er modifisert og er ikke som "alle" andre m3 speil, grunnen til jeg valgte chrome speil var at de passa til baklyktene, har også sorte speil av samme type liggende. vil heller si at det er jeg som ikke har fulgt malen til mange golfbyggere Endret 12. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Off-topic: Hva er det med Golf'er, lexuslykter, og M3-speil, og (stygge) cupwings?! Følger alle eiere en oppskrift for hvordan man skal style bilen? I utgangspunktet en pen bil men blir alltid hora med nevnte deler. 6090543[/snapback] det er din mening... jeg har bygd en bil som jeg er fornøyd med sjøl (gjort 100% av arbeidet selv)l... (splitterene var forresten nettop montert når jeg tok bildene og ikke justert) ang baklyktene så har jeg svart på det tiligere i denne tråden, og speila er modifisert og er ikke som "alle" andre m3 speil, grunnen til jeg valgte chrome speil var at de passa til baklyktene, har også sorte speil av samme type liggende. vil heller si at det er jeg som ikke har fulgt malen til mange golfbyggere 6091497[/snapback] Joa.. du kan helt sikkert bygge. Er bare smaken din jeg ikke liker, men alle har krav på en. Ser iallefall VELDIG mange svarte Golf'er med lexuslykter og m3-speil, derifra min teori om at det finnes "oppskriftbok" for å style Golf'er. Jeg syns det ser stygt ut. Vi har forskjellige smak. Enkelt og greit. Når det gjelder fronten så er jeg mer fan av den org.(?) http://www.vw-gfx.com/dump/015.jpg Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Smaken er som baken, delt i to! Det er faktisk hans bil og han som bestemmer hva som skal på den.. Lenke til kommentar
exs Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Joa.. du kan helt sikkert bygge. Er bare smaken din jeg ikke liker, men alle har krav på en. Ser iallefall VELDIG mange svarte Golf'er med lexuslykter og m3-speil, derifra min teori om at det finnes "oppskriftbok" for å style Golf'er. Jeg syns det ser stygt ut. Vi har forskjellige smak. Enkelt og greit. Når det gjelder fronten så er jeg mer fan av den org.(?) http://www.vw-gfx.com/dump/015.jpg 6091991[/snapback] joda den org 90 fronten er pen den men jeg liker og ha det så enkelt som mulig, derfor gikk jeg for rs fronten son er en stor del mot 90 fronten som er i 3 deler Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Smaken er som baken, delt i to!Det er faktisk hans bil og han som bestemmer hva som skal på den.. 6092129[/snapback] No shit, Sherlock! Men når man legger ut en worklog/bilder så er vel meninga at folk skal kunne gi både konstruktiv "kritikk" og ros. Har vel ikke akkurat tvunget han til å forandre noe heller Sry for off-topic Endret 14. mai 2006 av tjalla Lenke til kommentar
exs Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) ris og ros taes imot til både argumentering og ettertanke (splitterene er faktisk oppe til vudering ) Endret 15. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Veldig strøken bil. Ganske cleant utseende. Litt konstruktiv kritikk her: Lexuslyktene og krom speilene kan du etter min mening kaste. En slik bil hadde blitt mye finere med helrøde baklykter og speil i bilens farge. Men ellers, en veldig spesiell og fin bil. Lenke til kommentar
exs Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 takk takk ang speil og lykter kan godt noen som vet hva de gjør i photoshop prøve og overbevise meg Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Behold lyktene og speilene. Det ser knallbra ut! Skulle jeg eventuelt gjort noe ville jeg pussa ned lyktene og lakka dem i bilens farge! Lurer på å gjøre det med mine (har samme lykter ja ). Da får speilvalg bli en smakssak med tanke på chrome eller originalfarge. Lenke til kommentar
exs Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) legger inn et noen bilder av motor rommer og de få "modsa" jeg har det (for nå ivertfall) piperx olijeavluftning og "custom" luftinntak.. ser litt shabby ut men det leverer faktisk ganske mye mer luft til k&n filteret Endret 19. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
exs Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) masse info om golf generelt finner en her http://www.doppel-wobber.de/ Endret 19. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Pen bil, aldri sett denne tråden før.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 hvor kommer du fra ? Tror muligens jeg har sett din eller en som ligner veldig rundt her jeg bor Lenke til kommentar
exs Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Pen bil, aldri sett denne tråden før.. 6298018[/snapback] takk takk and right back at u Lenke til kommentar
exs Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) hvor kommer du fra ? Tror muligens jeg har sett din eller en som ligner veldig rundt her jeg bor 6298071[/snapback] sørlandet.. fevik (ot. pen signatur) Endret 13. juni 2006 av exs Lenke til kommentar
exs Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) dobbelpost........ Endret 13. juni 2006 av exs Lenke til kommentar
exs Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) lakkerte bakllyktene igår... de hadde begynt og flasse så da ble de i bilens farge Endret 14. juni 2006 av exs Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det blei bra ja!! Var det mye jobb eller? Lurer på å gjøre det med mine også.. Slipte du dem ned før du lakkerte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå