exs Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 den må være totalvrak (tror jeg) men du må kunne bruke 3 av bilens hoved komponenter... feks motor forstilling og girkasse..... så er en glad i og skru så er dette en supergrei måte og få seg en avgiftsfri bli fra tyskland.. (må være samme merke men kan feks hente nyeste mod) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 det kosta meg nøyaktig 0,- i avgifter pga av at den ble impotert som dele bil.....hadde et 16V vrak stående så da bytta jeg bare over motor girkasse og bak aksel (3 av bilens hovedkomonenter) til den impoterte bilen og registrerte den som vrakbilen så på papiret så er denne bilen en 85 modell (egentlig 89) så da kunne jeg også fjerne katten, etter den ble godkjent så var det "bare" og bytte tilbake til orginal delene og vips en avgiftsfri bil 5728949[/snapback] Bak aksel? Syncro? Lenke til kommentar
exs Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) ikke heng deg opp i detaljer mente jo seff bakstilling dah.... Endret 6. april 2006 av exs Lenke til kommentar
exs Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) slettet de uskarpe bildene..... de nye var så og si helt like Endret 11. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Det er en stk pen golf. Du plokka av vingen ser jeg Hva med og sparkle igjen bakluka der skiltet sitter og flytte skiltet ned ? Endret 2. mai 2006 av RockFord_ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Fin golf, ikke for harry samtidlig som den er stylet! Lenke til kommentar
exs Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Det er en stk pen golf. Du plokka av vingen ser jeg Hva med og sparkle igjen bakluka der skiltet sitter og flytte skiltet ned ? 6032215[/snapback] tror ikke jeg kommer til og sparkle igjenn bakluka rekti enda ivertfall.. nå er det jo nesten mindretall av mk2er med normal bakluke... men det vil tiden vise Lenke til kommentar
exs Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Fin golf, ikke for harry samtidlig som den er stylet! 6032228[/snapback] takk takk det er den looken jeg prøver og gå for Endret 3. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 etter hva jeg har hørt.. så trenger du ikke bytte hele motor for å få like mye heter som KR'n.. bruk kammene som sitter i KR.. og du skal da ha stort sett det samme som KR kom med originalt.. evt kjøp noen kvasskammer veloxmotor.no selger slike nice bil forresten og som nevnt tidligere KR = K-Jetronic (CIS) (Continious Injection System) PL = KE-jetronic (CIS-E) (Continious Injection System - Electric) merkelig nok Lenke til kommentar
exs Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) takk for råd housey har en komplett KR topp liggende som skal monteres i ferien PL = KE-jetronic (CIS-E) (Continious Injection System - Electric) eletric sier du.... betyr det da at det systemet kan chippes? trodde alle k-jet systemer var halvmekaniske kansje jeg bør søke litt rundt her... ligger utrolig mye nyttig om vw golf der (skulle bare hvert litt bedre i tysk ) http://www.doppel-wobber.de/ Endret 3. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
paradude Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 etter hva jeg har hørt.. så trenger du ikke bytte hele motor for å få like mye heter som KR'n.. bruk kammene som sitter i KR.. og du skal da ha stort sett det samme som KR kom med originalt.. evt kjøp noen kvasskammer veloxmotor.no selger slike nice bil forresten og som nevnt tidligere KR = K-Jetronic (CIS) (Continious Injection System) PL = KE-jetronic (CIS-E) (Continious Injection System - Electric) merkelig nok 6034356[/snapback] Hei! er vel kun innsugs kammen du må bytte mener jeg.... Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 takk for råd housey har en komplett KR topp liggende som skal monteres i ferien PL = KE-jetronic (CIS-E) (Continious Injection System - Electric) eletric sier du.... betyr det da at det systemet kan chippes? trodde alle k-jet systemer var halvmekaniske kansje jeg bør søke litt rundt her... ligger utrolig mye nyttig om vw golf der (skulle bare hvert litt bedre i tysk ) http://www.doppel-wobber.de/ 6036617[/snapback] er vel kun tenningsdelen som er elektrisk.. bensinleveranse er fortsatt mekanisk Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei! er vel kun innsugs kammen du må bytte mener jeg.... 6038338[/snapback] om det er innsug eller eksoskam det er snakk om har jeg ingen formening om! bytt begge... like greit Lenke til kommentar
exs Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) skal bytte hele sullamitten .... topp kammer ventiler og innsugs manifoil (skal poleres) må bare ha mulighet til og la bilen stå i noen dager , bruker den til jobb daglig.. har kjøpt et rep sett til giroverføringa også som skal byttes (maaaange små deler) er det noen som vet om en step by step guide til dette ? Endret 4. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
exs Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) legger inn litt flere (skarpere) bilder... har også montert corner splitterene mine igjen... syntes fronten ble så fattig uten de Endret 19. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
exs Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) legger inn et siste bilde av golfen og bilen til min bror...en mb190e 2,6 rekke 6er som jeg har hjulpet han med og bygge opp Endret 10. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Meget pen golf! Jeg har byttet baklykter hvis jeg har hatt bilen din (hvite baklykter) Misunner deg for den. Bra jobba Lenke til kommentar
exs Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) tja.... jeg liker kontrastene mellom mørk lakk og chrome... også er de en del av et helhets blide sammen med chrome speil og chrome vindusspylerdyser (som jeg fant i et redline blad ) Endret 10. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Veldig fin Golf du har ja Men hvorfor ikke fronten med doble lykter? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Off-topic: Hva er det med Golf'er, lexuslykter, og M3-speil, og (stygge) cupwings?! Følger alle eiere en oppskrift for hvordan man skal style bilen? I utgangspunktet en pen bil men blir alltid hora med nevnte deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå