exs Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) mitt første showcase innlegg Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder og litt info om bilen min - kjøpt i tyskland i 2003 kun 2 eiere - dette er en "orginal" ed one med noen modifikasjoner - ca 130 hk med K&N innsatsfilter og 2,5" effektanlegg fra simmons - monroe gass dempere og 40/40 interalloy fjører - ventilerte borra og slissa skiver med EBC greenstuff klosser hele veien rundt - RS front med grovmaska alu netting og MDS cornersplitters - mk3-mk2 "china" dørhåndtak - orginal 90 fanger med rieger defuser bak - klarglass hoved lykter forran og lexsus lykter bak - bonerath emblemfri grill og bonerath badlook lister oppe og nede - M3 sidespeil ( nå i chome) - G60 bredding og sideskjørter - org eletrisk recaro interiør - alu takvinge fra dalhems - 10eika 17" 7.5" med 205/40/17 med høyglans polerte kanter (bilen er nå i vintermodus uten styling) Endret 8. mars 2006 av exs Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Tøff bil det der gitt Er det 1.8 literen? Ikke til å kimse av de der bilene, går som et uvær Lenke til kommentar
exs Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) joa det er 1,8l... de flytter på seg de ja.... har hatt nesten 220 på autobahn og 0-100 på 7,5 sek Endret 8. mars 2006 av exs Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 aah, liker ikke cupwings ass.. lol.. men selve bilen i sin helhet så bra ut!! Lenke til kommentar
Westen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 mitt første showcase innlegg Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder og litt info om bilen min - kjøpt i tyskland i 2003 kun 2 eiere - dette er en "orginal" ed one med noen modifikasjoner - ca 130 hk med K&N innsatsfilter og 2,5" effektanlegg fra simmons - monroe gass dempere og 40/40 interalloy fjører - ventilerte borra og slissa skiver med EBC greenstuff klosser hele veien rundt - RS front med grovmaska alu netting og MDS cornersplitters - mk3-mk2 "china" dørhåndtak - orginal 90 fanger med rieger defuser bak - klarglass hoved lykter forran og lexsus lykter bak - bonerath emblemfri grill og bonerath badlook lister oppe og nede - M3 sidespeil ( nå i chome) - G60 bredding og sideskjørter - org eletrisk recaro interiør - alu takvinge fra dalhems - 10eika 17" 7.5" med 205/40/17 med høyglans polerte kanter (bilen er nå i vintermodus uten styling) 5722271[/snapback] 1 stk fet bil du har der Hva må man ut med for en slik en? Lenke til kommentar
exs Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 ga vel 1200 euro i tyskland ... her til lands så må man nok ut med 40k for og få en grei orginal en Lenke til kommentar
joka Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 er det original motor? jeg synes innsprøytinga ligner på KE motronic 1,8 har K-jetronic 2,0 har KE-motronic Lenke til kommentar
exs Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 etter det jeg vet så kom ikke g2 med 2.0L så det er nok k-jet Lenke til kommentar
Opus Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 90-91-mod? Er en PL-motor med 129hk ser det ut som. Bruker 9,3sek fra 0-100, 16v KR bruker 8,8. Ikke engang G60 klarer 0-100 på 7,5 sek. Uansett en pen bil du har(- baklyktene), synd at emblemet ikke var i fokus på det ene bildet. Lenke til kommentar
exs Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) hehe 0-100 tiden ble målt på cd spiller så det var nok ikke den mest nøyaktige målingen men den er kjapp i aksen uansett..... det er en pl ja men ska bygge om til KR til våren ( har en kr motor stående) så det vil jeg nok tjene noen hester på ang baklyktene så vet jeg det er mange her på forumet som ikke er så begeistra for de. .... men de glir mye bedre inn i helhetsintrykket nå som også sidespeila er i chrome edit: det er en 89 mod Endret 9. mars 2006 av exs Lenke til kommentar
joka Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 jeg ser ingen slanger til varmkjørings regulator... da er det ikke K-jetronic. har sjekket litt... PL-motor har KE fjerne kat og f.eks en slik: http://www.autotech.com/prod_engine_pwrmod.htm vil gi mer effekt enn KR motor ombygging til 6 gir: http://www.spiretech.com/~vw6spd/tech.html Lenke til kommentar
exs Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) den der "powerboxen" så ut som et godt alternativ ja katten er allerede fjerna så det spørs om jeg ikke må bestille den utover mot vårparten ....må bare undersøke om den virkelig leverer hva den lover da Endret 9. mars 2006 av exs Lenke til kommentar
Westen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ga vel 1200 euro i tyskland ... her til lands så må man nok ut med 40k for og få en grei orginal en 5725030[/snapback] HVA?! Bare 1200€? Det er jo ingenting for den phete kjerra der! Hva ble prisen etter alle avgifter? Lenke til kommentar
exs Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 det kosta meg nøyaktig 0,- i avgifter pga av at den ble impotert som dele bil..... hadde et 16V vrak stående så da bytta jeg bare over motor girkasse og bak aksel (3 av bilens hovedkomonenter) til den impoterte bilen og registrerte den som vrakbilen så på papiret så er denne bilen en 85 modell (egentlig 89) så da kunne jeg også fjerne katten, etter den ble godkjent så var det "bare" og bytte tilbake til orginal delene og vips en avgiftsfri bil Lenke til kommentar
exs Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 nå begynner jeg og bli rimelig lei av vinteren ..... rimelig klar for sommerfelger og styling Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 En måneds tid nå, så er det tid for lettisene Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Meget pen meget pen. Kunne klart seg uten den vingen da. (Min mening) Lenke til kommentar
exs Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 ja den vingen skal opp til vudering til våren når stylinga skal på.... er ikke helt sikker enda, den er jo ikke bare til pynt Lenke til kommentar
Kris88 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 ga vel 1200 euro i tyskland ... her til lands så må man nok ut med 40k for og få en grei orginal en 5725030[/snapback] HVA?! Bare 1200€? Det er jo ingenting for den phete kjerra der! Hva ble prisen etter alle avgifter? 5728818[/snapback] Drit fet bil Hvordan får du importert som delebil? Må du få godkjent en bil som et "vrak" hos biltilsynet eller no? Hvor vraket må den være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå