Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen min funker ikkje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet oppstod ved at eg har kjøpt meg ny harddisk og så skrude eg pcen på og då virka skjermen.. men så kom eg på at den gamle stod som master og det skulle den ikke. så eg skrude av pcen og tok ut jumperen og kobla det til igjen og då slutta det og fungere..

Eg kan ikkje nevne alle delene fordi det er en kompis sin pc.

Ja, eg har prøvd enn annen skjerm.. det går ikkje

Og hovudkortet har ein pci-e inngang og ein agp-e og eg har pci-e nå og prøvde med eit agp ingenting fungerer..

Men har også prøvd alle delene i min egen pc.. alt ser ut til og fungere.

mvh Morten

Lenke til kommentar

Ja.. Kunne ha sjekket bios instillinger.. men det er bare det at eg får ikkje bilde!

Jumperen inn igjen? Er det jumper på sata da? Jeg hadde IDE hd men så skulle eg skifte til sata og så når eg hadde koblet det til og alt var finish så skrude jeg på pcen og så kom eg på at den gamle IDE harddisken stod som MASTER og så skrude jeg av pcen og tok ut jumperen.

Morten-[sMK]-

Lenke til kommentar

Ja, men det er jo egentligt ikkje harddiskane så er problemet!.

Problemet er at eg ikkje får skjermbilde.. Har prøvd og tatt alt tilbake sånn så det var før dette skjedde.. det hjelper ikkje.. og eg har prøvd nytt skjermkort.

Lenke til kommentar
så kom eg på at den gamle stod som master og det skulle den ikke. så eg skrude av pcen og tok ut jumperen og kobla det til igjen og då slutta det og fungere..

5723350[/snapback]

Ifølge det du skriver så er det grunnen...

Gjorde du annet i maskinen også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...