Humbo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Catalyst 6.3 er ute. Nokon som har testa? https://support.ati.com/ics/support/default...&questionID=640 Står at det er 6.2 på den sida, men det er virkelig 6.3 Lenke til kommentar
smy Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) hvordan får du det til stemme? http://warp2search.net/modules.php?name=Ne...ticle&sid=27761 her finn du 6.3 dog vent jeg til står 6.3 på ati siden jeg for være sikker Endret 8. mars 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
Humbo Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Er ettelleranna kødd med linken på www.ati.com. Drivaren er iallfall å finne der. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 hvordan får du det til stemme? http://warp2search.net/modules.php?name=Ne...ticle&sid=27761 her finn du 6.3 dog vent jeg til står 6.3 på ati siden jeg for være sikker 5722266[/snapback] Den er der nå, lastet ned i går. Ser det også er kommet 6.3 versjon ut med control panel i stedet for CCC Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hmm noe å se fremm til når jeg skal hjem Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hmm noe å se fremm til når jeg skal hjem 5724856[/snapback] Drivere med control panel ligger her. Kjipt at ikke ATI har disse selv mer, liker control panel mye bedre enn CCC Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Finner noen releasenotes? Jeg fant de ikke på ATI sine sider.. Er det noen som har lyst til å paste de inn her? Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Drivere med control panel ligger her. Kjipt at ikke ATI har disse selv mer, liker control panel mye bedre enn CCC 5724881[/snapback] Jeg bruker ingen av de to, bare ATI Tray Tools. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 New Features This release of Catalyst® introduces the following new features: * Overlay Theater Mode Enhancement * Avivo™ Video Converter Overlay Theater Mode Enhancement This release of the Catalyst® introduces an enhancement to the Overlay Theater mode found in the Catalyst® Control Center. This enhancement allows for higher resolution than the current desktop setting to be available for the Overlay Theater mode. Avivo™ Video Converter This release of Catalyst® introduces the Avivo™ Video Converter. The Avivo™ Video Converter is a transcoder tool that provides a quick and easy way of converting videos from one format to another. The Avivo™ wizard found in the Catalyst® Control Center, allows the user to select the input file, and output format, along with the quality level and file location. The Avivo™ Video Converter accepts a wide variety of file formats as a source, and outputs to file formats such as MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4/DivX, WMA, H.264/AVC and more. Click on How to use the Avivo™ Video Converter, for more information. Performance Improvements As with most Catalyst® releases, performance has increased in various situations. * 3DMark05: Pixel Shader test runs as much as 1-2% faster, primarily when Anisotropic Filtering is enabled * Call of Duty 2: Framerates are up 5-10% on the enthusiast-class ATI Radeon® X1800 and ATI Radeon® X1900 products - https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2...ease_notes.html Lenke til kommentar
dchr Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Finner noen releasenotes? Jeg fant de ikke på ATI sine sider.. Er det noen som har lyst til å paste de inn her?5725167[/snapback] Ikke så vanskelig å finne hvis man prøver: www.ati.com->Drivers & Software->Windows XP Drivers and Software->Radeon->Catalyst 6.3 Windows XP - Driver Download (...) Instructions: 1. For details on this driver, including resolved issues, please review the RELEASE NOTES. <-- prøv denne (...) Lenke til kommentar
kasol Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Noe poeng i å bytta ifra 6.2 ? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg prøvde. Jeg var muligens litt for trøtt, men jeg prøvd.. Men, takk til MistaPi for posting Lettere for alle å sjekke de da.. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kan også nevne at ATI også har kommet med nye linux-drivere, versjon 8.23.7. Nye funksjoner er støtte for en del AGP-kort slike som X800GT/GTO osv og FSAA. Skuffende at X1000-serien enda ikke er støttet. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg venter til Omega sine kommer jeg. Så slipper jeg CCC og sparer 50 - 100mb med systemminne. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg venter til Omega sine kommer jeg. Så slipper jeg CCC og sparer 50 - 100mb med systemminne. 5726496[/snapback] Du må jo ikke bruke Omega-drivere for å slippe CCC da. Hva er egentlig vitsen med de driverne? Lenke til kommentar
techs Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Nei, jeg venter til Omega driverne å mitt X1600 kommer Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg venter til Omega sine kommer jeg. Så slipper jeg CCC og sparer 50 - 100mb med systemminne. 5726496[/snapback] Du må jo ikke bruke Omega-drivere for å slippe CCC da. Hva er egentlig vitsen med de driverne? 5726767[/snapback] De bruker 50 - 100mb mindre minne enn Standar CCC (jeg vet ikke om standardrivere uten CCC bruker like mye minne.) Lenke til kommentar
toretors Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Nå sitter man da ikke å spiller med CCC oppe i bakgrunnen da. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 er det noe kødd med siden til Ati nå? Får ikke linken til og funke å når jeg får den til og funke får jeg opp ugyldig nedlasting? what.. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 De bruker 50 - 100mb mindre minne enn Standar CCC (jeg vet ikke om standardrivere uten CCC bruker like mye minne.) 5727962[/snapback] Det er det samme med standard uten CCC. Jeg kikket på hjemmesiden, men jeg kan ikke forstå at Omega skulle være noe bedre eller særlig annerledes enn standarddrivere og ATT. CCC er for noobs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå