nils12 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har et problem med nettverkskort, av og til mister den forbindelsen i ett pr.sek. Har det samme problemet med tråløse kortet også. Lastet ned driver til NIC Har ikke samme problemet med en annen pc som jeg har stående. Har prøvd å oppdatere BIOS uten noe bra resultat. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har ikke vært borti før, men prøv å installer nye drivere kanskje? Lenke til kommentar
KickF Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har hatt noko av dei samma problemet med Onboard NIC til MSI HK mitt .... bios update hjelpte men problemet vedvarte så Onboard NICèt blei slått av å satte inn min gode gammle 3Com 905TX ... etter det så har eg aldri opplevd problem ... er det berre meg eller er d slik at Onboard NIC i utgangspunktet har lettere for å fucke seg opp ? Lenke til kommentar
nils12 Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Yes Jeg har fått nytt kort. Det virker nå, skal oppdatere nvidia drivere og se om problemet løser seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå