floppy88 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 lurer på hvordan jeg skal få på strømforsyninga mi uten å måtte bruke et hovedkort... trenger det til no belysning med katoder. er det mulig å åpne den store klossen man stapper inn i hovedkortet og koble de til en bryter? Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 kobler ein bryter mellom pin 14 og 15 på psu-en. Det er ein grønn og ein svart ledning viss det er ei ATX strømforsyning Lenke til kommentar
floppy88 Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 atx ja... hvordan finner jeg ut hvilke som er 14 og 15? de er ikke nummerert eller no :/ og det er ganske mange grønne og svarte... litt nærmere forklaring? Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Sett ein binders eller likn. mellom PS_ON# og COM Lenke til kommentar
floppy88 Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 flott, takk. men hvordan kan jeg koble på en bryter på den btw? er litt grønn, men jeg prøver ihvertfall Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 klippe av dei lednindene, og skøte dem med nokre som går til ein bryter Lenke til kommentar
floppy88 Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 takk for hjelpa, flottings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå