Gå til innhold

Fjerning av dualboot

Anbefalte innlegg

Hei,

hadde for en tid tilbake noe problemer med winxp og la inn en til innstalasjon av winxp, hvorfor jeg ikke fjernet den gamle er jeg igrunn ikke sikker på :blush: . Uansett så ligger det nå to stk komplette os på maskinen... eh og en tredje som er fast under innstalering, er det noen måte å fjærne de to uønskede? sliter særlig med den tredje som vil innstalere hver gang jeg slår på pcn uten å følge med så jeg kan velge en annen boot. Phew... for ett rot :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke helt sikker på hva du mener at du vil gjøre. Hvis de er på en partisjon så har du et problem. Da tror jeg en full reinstall med formatering er tingen.

Hvis de er på to er det greiere. Formater den partisjonen du vil ha fjernet fra. Her finnes det både gratisverktøy(tror denne ordner det Ultimate boot cd http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002631#id474

Husk å brenne den som image fil med brenneprogrammet ditt IKKE som en ren datafil.

eller enda bedre betalingsverktøy(f.eks partition magic 8+).

Hvis du bare vil fjerne inngangen i booten endrer du boot.ini filen din jeg husker ikke helt hvordan det ble gjort men spør om det så svarer noen deg. (hvis ikke send pm så skal jeg finne det ut)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...