TST Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Nå er den her, og det er sikkert ikke bare vi som har vansker med å akseptere det. Demoen som er vårt første offisielle blikk på tittelen som har gode muligheter til å bli det store nye Internett-spillet. Overraskelsene og skuffelsene, alt sammen med med på å forme Interenetthverdagen vår i de kommende årene. Demoen er ikke problemfri, men problemene er typiske for ferske spill. Les hele omtalen Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Elendig journalistikk! Kan ikke slakte spilelt i store deler av artikkelen, og deretter gi toppkarakter på nesten alle områder. I konklusjonen bør du absolutt nevne den geniale fysikken spillerne har. Ingen spill har noen gang vært i nærheten (foruten Hitman). Bør også få med adrenaline-funksjonene. De er bare helt supre. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 15:03, skrev NoviKaNa:Elendig journalistikk! Kan ikke slakte spilelt i store deler av artikkelen, og deretter gi toppkarakter på nesten alle områder. Nevn et eneste sted hvor jeg slakter spillet. Quote: I konklusjonen bør du absolutt nevne den geniale fysikken spillerne har. Ingen spill har noen gang vært i nærheten (foruten Hitman). Bør også få med adrenaline-funksjonene. De er bare helt supre. Min omtale, ikke din. Subjektivitet, slå det opp i ordboka. Lenke til kommentar
propel Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 syns spillet er kipt jeg. Er jo akkurat det samma som quvakk 2 og 3 jo+UT-1.....latterlig dålig og male den samme gamle suppa omm og om igjen... Men review'1 (skrive feil kansje) var grei nokk den. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 20:06, skrev propel:syns spillet er kipt jeg. Er jo akkurat det samma som quvakk 2 og 3 jo+UT-1.....latterlig dålig og male den samme gamle suppa omm og om igjen...Men review'1 (skrive feil kansje) var grei nokk den. Why change a winning team? Uansett er det mange nye elementer i UT2k3 hvis du setter deg inn i det. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Unreal Tournament = Game of the YEAR! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 etter ut2k3 er q3/cs kjedelig instagib.. blir ikke bedre enn det Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 ut2k3 er kult på lan, men det er ikke ett spill jeg gidder kjøpe hvis jeg allerede har unreal tournament. dessuten er battlefield mye gøyere på lan og internett :smile: Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: I konklusjonen bør du absolutt nevne den geniale fysikken spillerne har. Ingen spill har noen gang vært i nærheten (foruten Hitman). Bør også få med adrenaline-funksjonene. De er bare helt supre. Min omtale, ikke din. Subjektivitet, slå det opp i ordboka. Ooo, I hit the tuchy spot. Har ikke noe med meninger og subjektivitet når jeg sier at du bør nevne grafikkmotoren (fysikken på modellene) i spillet. Er tross alt det de har jobbet med mesteparten av tida. Jeg ber deg ikke tilby den, bare nevne den, av respekt for de som har laget spillet. Subjektivitet...slå det opp du også. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 og det skulle stå "tilbe", ikke "tilby" der... :smile: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hmm. Egentlig litt sprøtt å skulle anmelde en demo, og jeg synes absloutt flere ting burde vært nevnt. Som for eksempel adrenalin opplegget. Men det er ingen grunn til å gå til frontalangrep på anmelderen. Gah. Lenke til kommentar
DusteBikkje Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Tror rakettene er tregere enn i ut, mens vi først er inne på området, men har ikke spilt alt for mye ut etter ut2k3... Jeg vil heller si at det er positivt å anmelde en demo av ut2k3, iallefall etter sånn den er tatt imot av alle gamere som kommer med kommentarer som sier både at ut2k3 bare er ut med bedre grafikk, eller at det er for mye q3. Ellers hadde gamespy en fin 7siders anmeldelse av ut2k3 demoen som gikk igjennom det meste, så lærte ikke noe nytt her dessverre Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 ut2k3 er samme opplegget til ut bare i ny pakke. det er gøy på lan men ellers er det drittkjedelig. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Om jeg skulle fortsette i sporet de fleste har lagt opp til her, altså å gjøre denne tråden til en "er ut2003 demoen bra?" - tråd, så kunne jeg si at det er det morsomste og peneste fps spillet jeg har spilt på svært lenge, men hvor interesant er egentlig det? Etter å ha tenkt meg om litt må jeg innrømme at det er en interesant idè å anmelde demoer, men da er det viktig at både demoen og anmeldelsen taes for det det er; noe uferdig. Jeg har bestemt meg for å lese anmeldelsen som en godt gjennomtenkt kommentar, skrevet av en person som, i kraft av å være skribent hod gamer.no innehar en viss autoritet. Da blir det litt meningsløst å skulle kritisere artikkelen for å se annerledes på hva som er viktig i spillet enn en selv. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Riktig, vi anmelder demoen. Det er ikke en sniktitt på spillet, og heller ingen artikkel om spillet som en uferdig versjon, men demoen som en enkeltstående installasjon og det den kan tilby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg