ovinn Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Tips til dere: Skal dere diskutere hemmeligheter burde dere ikke gjøre det her Støtter dere fullt ut! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 etter å ha lest hva de vil gjøre med deg i ja til bush tråden OG se deg si "bush er en bæsj" vil jeg ta deg under OT's Liberal-Konservative Frigjøringshær's vinger!Hvilken rang vil du ha og hvaslags våpen har du? 5724292[/snapback] hvis dette er mulig vil jeg gjerne ha denne soldaten som spion i LKSEB... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 etter å ha lest hva de vil gjøre med deg i ja til bush tråden OG se deg si "bush er en bæsj" vil jeg ta deg under OT's Liberal-Konservative Frigjøringshær's vinger!Hvilken rang vil du ha og hvaslags våpen har du? 5724292[/snapback] Jeg vil gjerne være i deres TOC, siden det er der mitt felt er. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 du er med velkommen i gjengen! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 og så leser vi fiendeposten... så er fredrikrb ute rett etter han kom inn... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) kk, sorry..Har du noen våpen? 5724204[/snapback] jeg har et glass med softgun kuler her en plass. hjelper det noe? har og så en illeluktende fjert har jeg fått hørt. edit: busj er bæsj btw. Endret 8. mars 2006 av kfz Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 ok, men du må regne med at våre TOC agenter følger med på deg en liten stund fremover... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) OT's Liberal-Konservative Frigjøringshærs Interne Sikkerhetsrådgiver og Unyttig Lathans melder seg til tjeneste, SIR! Bevæpnet med en Mac OS X, Logitech MX500 og en Nokia 540. Endret 8. mars 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Nå sier moren til trådstarteren at han må gå og legge seg... godnatt allierte fredskjempere sov i fred, sov i frihet! Og hvis jeg våkner opp i morgen og denne tråden er stengt så skal dere får høre det Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Sjekk denne fødselsdatoen: Jeg heter Stian Berg Hansen, er født 11. september 1991 i Oslo, og oppvokst i Tromsø. 11. september... det må være en slags kode... vi trenger en kodeknekker... 5724068[/snapback] Visste du at Pentagon ble begynt bygd 11. september 1941? OT's Liberal-Konservative Frigjøringshærs Interne Sikkerhetsrådgiver og Unyttig Lathans melder seg til tjeneste, SIR! Bevæpnet med en Mac OS X, Logitech MX500 og en Nokia 540. 5724405[/snapback] Som XO beordrer jeg deg til å bryte deg inn i fiendens HQ og stjele vaflene deres. Dette har høyeste prioritet! Nå sier moren til trådstarteren at han må gå og legge seg...godnatt allierte fredskjempere sov i fred, sov i frihet! Og hvis jeg våkner opp i morgen og denne tråden er stengt så skal dere får høre det 5724409[/snapback] Herregud, tidenes foruminnlegg Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 jaja.... tråden er jo ikke stengt enda Hva er planen for dagen da? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg skal fint klare å torturere amerikanere. Særlig de i regjering. Am I in? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg skal fint klare å torturere amerikanere. Særlig de i regjering. Am I in? 5724959[/snapback] ohh yes Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Oppdrag fullført. Fiendens Vaffelbod utsatt for nervegass angrep. Ingen fiendlige levende vesner overlevde. Én vaffel blir avhørt av våre fagfolk på et topphemmelig sted på finnmarksvidda. Klar for neste oppdrag! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg skal fint klare å torturere amerikanere. Særlig de i regjering. Am I in? 5724959[/snapback] ohh yes 5725012[/snapback] Det tror jeg vi dropper ettersom det virker som du er på god vei inn i "varmen" hos våre motstandere! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Gyn3r: På vegne av OT's Liberal-Kommunistiske Frigjøringshær gir jeg deg Gullmedaljen av tredje grad med vaffeljern på. *spille nasjonalsangen, btw, hva skal være nasjonalsang?* Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Det er en stoor ære Hmm, hva med Chariots Of Fire? Kanskje ikke den mest nasjonalsangaktige sangen men.. Endret 9. mars 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Dette er en interkontinantal krysser-post! Dere fanatiske halv-kommunistiske terrorist-elskere skal renskes fra jordens overflate! Klem. Lenke til kommentar
Kul_Type Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Dette er en interkontinantal krysser-post! Dere fanatiske halv-kommunistiske terrorist-elskere skal renskes fra jordens overflate!Klem. 5725975[/snapback] Ikke tro på han, han bare ljuger, og de bør passe seg før jeg sender alle de store atomrakettene mot basen deres! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Alltid like morsomt å se tullinger lange ut mot Amerika. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå