Gå til innhold

OT's Liberal-Konservative Frigjøringshær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er godt mulig at vår diplomati blir endret om en kort stund, som en nydannet stat blir det gjerne slikt, og vi skal forsøke å megle til fred, slik at staten, vår politikk (og fremfor alt denne tråden) får leve :)

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Nylig inkomne spionrapporter tyder på at visse subgrupperinger innen "Frigjøringshæren" har fremmet forslag om å gjøre nevnte hær til en sovende bjørn ved å prøve å fremme deres stat som diplomatisk og ikke-krigshaussende slik at staten skal få leve.

Dette er selvsagt uakseptabelt, ondskapen må rives opp med roten.

---------------------

dette er ikke akseptabelt....

Lenke til kommentar

Baron Ereksjon:vi annser ikke dere som fiender, men mennesker med en annen politisk oppfatning en oss.

fredrikrb:hm, er ikke helt om jeg kan stole på deg, derfor setter jeg deg på en test:

si "Bush Er En Bæsj"

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Er dere interessert i en spion inne i systemet for det taktiske hos fienden? Gi meg et tall.

5724214[/snapback]

du er nå annsett som en sviker av dine landsmenn... bli spion og bli beskyttet... :roll:

Endret av lubricator
Lenke til kommentar
Baron Ereksjon:vi annser ikke dere som fiender, men mennesker med en annen politisk oppfatning en oss.

fredrikrb:hm, er ikke helt om jeg kan stole på deg, derfor setter jeg deg på en test:

si "Bush Er En Bæsj"

5724229[/snapback]

Bush Er En Bæsj

Lenke til kommentar

etter å ha lest hva de vil gjøre med deg i ja til bush tråden OG se deg si "bush er en bæsj" vil jeg ta deg under OT's Liberal-Konservative Frigjøringshær's vinger!

Hvilken rang vil du ha og hvaslags våpen har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...