goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 la oss spame ned mailen dems som en advarsel! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 skal dere angripe usa fordi dere hater én av de omtrent 300 millioner av innbyggerne som bor der? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 vi må gjøre noe... som etteretningssjef... så spaner jeg litt... trenger med-spioner... noen frivillige? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 jeg vil være atombombefly pilot =)) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 vi må gjøre noe... som etteretningssjef... så spaner jeg litt... trenger med-spioner... noen frivillige? 5724044[/snapback] Jeg kan være dobbeltagent hvis jeg får boller og saft Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Sjekk denne fødselsdatoen: Jeg heter Stian Berg Hansen, er født 11. september 1991 i Oslo, og oppvokst i Tromsø. 11. september... det må være en slags kode... vi trenger en kodeknekker... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Det er godt mulig at vår diplomati blir endret om en kort stund, som en nydannet stat blir det gjerne slikt, og vi skal forsøke å megle til fred, slik at staten, vår politikk (og fremfor alt denne tråden) får leve Endret 8. mars 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 etter end rådgivning fra propaganda ministeren velger vi å opptre fredelig ovenfor vår "fiender" for å la denne tråden leve! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 men jeg holder meg fortsatt undercover... og spaner rundt om kring... trenger etteretning... Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 jeg vil være med:D har atomvåpenbase på cuba.. just like the sovjets had;) Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Nylig inkomne spionrapporter tyder på at visse subgrupperinger innen "Frigjøringshæren" har fremmet forslag om å gjøre nevnte hær til en sovende bjørn ved å prøve å fremme deres stat som diplomatisk og ikke-krigshaussende slik at staten skal få leve. Dette er selvsagt uakseptabelt, ondskapen må rives opp med roten. --------------------- dette er ikke akseptabelt.... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 en ting her... jeg trenger spioner i LKSEB... noen frivillige? Noen som kan spionere og rapportere til meg... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 jeg vil være atombombefly pilot =)) 5724048[/snapback] skriv meg opp på listen din da! sånn før jeg ikke gidder mer liksom.. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 kk, sorry.. Har du noen våpen? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Selv om det er teit å gi råd til fienden tør jeg gjette på atombombefly. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er dere interessert i en spion inne i systemet for det taktiske hos fienden? Gi meg et tall. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Baron Ereksjon:vi annser ikke dere som fiender, men mennesker med en annen politisk oppfatning en oss. fredrikrb:hm, er ikke helt om jeg kan stole på deg, derfor setter jeg deg på en test: si "Bush Er En Bæsj" Endret 8. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Er dere interessert i en spion inne i systemet for det taktiske hos fienden? Gi meg et tall. 5724214[/snapback] du er nå annsett som en sviker av dine landsmenn... bli spion og bli beskyttet... Endret 8. mars 2006 av lubricator Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Baron Ereksjon:vi annser ikke dere som fiender, men mennesker med en annen politisk oppfatning en oss. fredrikrb:hm, er ikke helt om jeg kan stole på deg, derfor setter jeg deg på en test: si "Bush Er En Bæsj" 5724229[/snapback] Bush Er En Bæsj Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 etter å ha lest hva de vil gjøre med deg i ja til bush tråden OG se deg si "bush er en bæsj" vil jeg ta deg under OT's Liberal-Konservative Frigjøringshær's vinger! Hvilken rang vil du ha og hvaslags våpen har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå