Kul_Type Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil være General og sjef over månen, og den hemmelige rakettbasen der Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Goliatmo, du må få en bedre tittel. Jeg foreslår noe med litt kommunistisk slang, som f.eks. "Store leder" eller noe slikt. Selv vet jeg ikke hva jeg skal hete, men finner nok på noe. Sørg for å nevne våre politiske standpunkter, og noen bør lage en Wikipedia-artikkel! Så har vi noen propagandasaker som jeg har plukket fra noen steder: Edit: Übersjef for propaganda hadde gått ann som tittel for meg. Endret 8. mars 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Wiki-artikkel holder vel det, eller hva? Vi trenger også en kortform, tenk på hvor lite kult det er med "Former Yugoslavian Republic Of Macedonia" OT-Armeen, muligens? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 masse som skjer veldig fort her, og jeg fikk en telefon fra min far so trenger bærehjelp, så alt står litt fast her. Gi meg 5 min så skal alt være i orden... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Comments? 5723434[/snapback] Syntes den var fin den, men tenker litt på hvordan folk skal greie å finne denne tråden bare ved hjelp av www.diskusjon.no Burde fått vår egen litt kortere url, uten masse tall å tegn Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Comments? 5723434[/snapback] Den der var nice^^ *følger med midlertidig* EDIT: Lag dere en hjemmeside da! Kjøp en .com side og bruk html foreløpig^^ Endret 8. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Den var skikkelig stilig, Nomix! Kanskje bedre at du er propagandaminister, foretrekker muligens Rådgiver eller noe slikt. Edit: Ang. linken, det er ikke verre enn å lage den slik, mener jeg å huske: Vet ikke helt hvordan det fungerer, men link i bildet skal da gå ann i BBcode? Endret 8. mars 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Comments? 5723434[/snapback] nice! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Comments? 5723434[/snapback] Vakkert! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Den var skikkelig stilig, Nomix! Kanskje bedre at du er propagandaminister, foretrekker muligens Rådgiver eller noe slikt. 5723460[/snapback] Ich bin Goebbels! Heahea Det jeg kunne tenke meg å være er ærlig talt utøvende leder for etteretningstjenesten.. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 tenkte på url hvis vi skal printe den ut og henge den opp rundt omkring Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Den var skikkelig stilig, Nomix! Kanskje bedre at du er propagandaminister, foretrekker muligens Rådgiver eller noe slikt. 5723460[/snapback] Ich bin Goebbels! Heahea Det jeg kunne tenke meg å være er ærlig talt utøvende leder for etteretningstjenesten.. 5723509[/snapback] opptatt Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Vi begyner å trenge en nettside nå... noen frivilige? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Erklærer du egenhendig krig mot USA, får du kanskje litt ferie på Cuba, sammen med de andre gutta der nede. Men da må du vel beviselig utgjøre en trussel da. 5721945[/snapback] Tydeligvis ikke. Desverre. 5722006[/snapback] Hva mente du med det? 5722016[/snapback] Den du siktet til? Tenker bare på alle de såkalte krigsfangene USA holder, uten noe særlig mer enn en påstått mistanke for tilknytninger til terrorisme. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) men dette er ikke terrorisme, det er frigjøring! EDIT: Vi trenger en skribent! noen som vil skrive om oss i vikipdia? Endret 8. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 OK, da er jeg propagandaminister, og starter på en Wiki-artikkel nu. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Dette er "nye SO" tråden Vokser vertfall livaktig fort! Kris_the_Ripper: Lag dere en hjemmeside da! Kjøp en .com side og bruk html foreløpig^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå