goliatmo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Si hei til vår Hobbypyroman og Kommandør for hærens magiske bataljon, Ragnarok! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Mjau! Hear the words I sing, War's a horrid thing, But still I sing, sing, sing, Ding a ling a ling. Endret 9. mai 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Etter å ha blitt oppmerksom på en stor blemme, poster jeg min søknad her. I den rette organisasjonen: Jeg ser på listen deres at dere ikke har en "Sjefstrubadur med pelletongfrekvensleser". Kanskje jeg kan få be ydmykt og ærbødigst om denne posten? 6070244[/snapback] hmmm... syntes så fælt at jeg har sett akkurat den søknaden der et helt annet sted Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 ja, men han skreiv at han hadde posta feil sted... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tenker jeg søker her også, jeg ser at dere ikke har en etterretnings tjeneste. Noe som er uhyre viktig i en krig. Dermed søker jeg om å få bli "Sjefs-Dobbelagent" Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Og du tror på han?? Dessuten tror jeg vi må gjøre litt om på medlemslisten, og dele ut nye titler til folk, og fjerne de som ikke er aktive her... Endret 9. mai 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) da har du ikke lest godt nok... jeg er etteretningssjef... -lubricator - LKSEB (Liberal-konservativ spesialetterforskingsbyrå) Endret 9. mai 2006 av lubricator Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Okey, men da tror jeg at jeg kanskje søker om en ledig stilling der jeg får tildelt viktig gradert informasjon, som ikke må lekkes under noen omstendigheter. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 du kan være agent i etteretningsbyrået da... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Tror jeg driter i Pro-Amerika. Det skjer jo ingen ting der uansett. Dessuten kom jeg til å tenke på at jeg er mere anti-bush, enn pro-bush. Edit: Tror jeg går for noe som "Sjefs-liberator i liberaliserings bataljonen" Endret 9. mai 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Samme her. Søkte meg inn der for lenge siden (faktisk), men null respons... Fikk ikke utløp for min pyromani der heller.... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Samme her. Søkte meg inn der for lenge siden (faktisk), men null respons... Fikk ikke utløp for min pyromani der heller.... 6072915[/snapback] Ragnarok - Hobbypyroman og Kommandør for hærens magiske bataljon Grunnet pollensesongen er jeg ganske sløv og jeg ber derfor om at alle søknader om medlemsskap (og andre søknader også, forsåvet) om å bli tatt over PM Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Si hei til vår Sjefs-liberator i liberaliserings bataljonen, Dj_eLmO Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Har noen sendt mail til det hvite hus med krigs erklæring? Her er iallefall mail adressene: [email protected] [email protected] Endret 10. mai 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg skal gjøre klar en mail med krigserklæring til det kvite hus til i morgen, sendt fra en anonym hotmailadresse, slik at jeg slipper å få en atombombe i hue Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hihi... legg mailen ut her, så kan flere sende den. Dermed blir sikkert én av dem lest. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Skal skrive den i løpet av kvelden og på skolen i morra... har prøve eksamen men sikkert tid uansett, så lenge vi skal sende det til det kvite hus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg vil ha en rank! :| Kan jeg være han på keyboardet? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 fant e-post adressa til vise presidenten [email protected] men lurer på om de prøver å lure oss, og at det ikke er hans adresse slik egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå