Peprepupp Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 en kokebok med idéer (skal ikke nevne hvilken, men begynner på A og slutter på narchist's), Kan jeg være med, og få ha med Ingrid Espelid Haavig(?) sin kokebok daa? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Det var så hyggelig å se innom hw i ny og ne og se hvordan hæren min blomstret Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg vil være med i dette korstoget mot ondskap! jeg har mange(kanskje fler enn det som er sundt) timers erfaring i comand & conquer spill Mitt arsenal begrenser seg dog til en illsint mor og en spade jeg bruker til å plante trer for min mor med ... har også hørt at trommespilingen min kan drepe katter og vurdere å utvikle dette så det kan påvirke menesker i samme grad! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg vil være med i dette korstoget mot ondskap! jeg har mange(kanskje fler enn det som er sundt) timers erfaring i comand & conquer spill Mitt arsenal begrenser seg dog til en illsint mor og en spade jeg bruker til å plante trer for min mor med ... har også hørt at trommespilingen min kan drepe katter og vurdere å utvikle dette så det kan påvirke menesker i samme grad! 6055601[/snapback] Tror vel helst at denne hæren har dødd ut pga. diverse greier.. : ( Synd, men dog. Lederen vår stakk jo, sa han selv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg vil være med i dette korstoget mot ondskap! jeg har mange(kanskje fler enn det som er sundt) timers erfaring i comand & conquer spill Mitt arsenal begrenser seg dog til en illsint mor og en spade jeg bruker til å plante trer for min mor med ... har også hørt at trommespilingen min kan drepe katter og vurdere å utvikle dette så det kan påvirke menesker i samme grad! 6055601[/snapback] Det har gått over til å bli enslags undergrunnshær, tildels sovende... Men Jensemann du skal vel ikke bidra med trommespillende kattedrap, for da blir det interne stridigheter, husk at mine barberbladinfisertefresbeevafler er veldig vonde å spise! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg vil være med i dette korstoget mot ondskap! jeg har mange(kanskje fler enn det som er sundt) timers erfaring i comand & conquer spill Mitt arsenal begrenser seg dog til en illsint mor og en spade jeg bruker til å plante trer for min mor med ... har også hørt at trommespilingen min kan drepe katter og vurdere å utvikle dette så det kan påvirke menesker i samme grad! 6055601[/snapback] Tror vel helst at denne hæren har dødd ut pga. diverse greier.. : ( Synd, men dog. Lederen vår stakk jo, sa han selv. 6055910[/snapback] Tul og tøys, han er ført opp, og jeg skal føre opp Mariuzah nå! *mimre om de gode gamle dager* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg vil være med i dette korstoget mot ondskap! jeg har mange(kanskje fler enn det som er sundt) timers erfaring i comand & conquer spill Mitt arsenal begrenser seg dog til en illsint mor og en spade jeg bruker til å plante trer for min mor med ... har også hørt at trommespilingen min kan drepe katter og vurdere å utvikle dette så det kan påvirke menesker i samme grad! 6055601[/snapback] Tror vel helst at denne hæren har dødd ut pga. diverse greier.. : ( Synd, men dog. Lederen vår stakk jo, sa han selv. 6055910[/snapback] Tul og tøys, han er ført opp, og jeg skal føre opp Mariuzah nå! *mimre om de gode gamle dager* 6056713[/snapback] Du er her! Stakk ikke du til et annet forum da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg har siden oppstarten av vårt heltemodige korstog sluttet å slikke halen min, nå er den nokså bedriten, tror at bakterieproblemene som Gilde har hatt blir barnemat. Har vært ute å testet halen på busker å kratt og "dett var dett", ingen vegetasjon mere (ulempen er at nå blir det litt vanskelig å gjemme seg når man skal gjøre sitt fornødne). Uansett stiller jeg min suspekte hale til disposisjon for vår edle sak. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Du er her! Stakk ikke du til et annet forum da? 6056934[/snapback] Jo.. men de postet jo bare hver 3. dag! Så jeg kom tilbake og nå er jeg klar for revolusjon Endret 7. mai 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Edit; Åpnet igjen. Husk ære, mot og alt det andre crappet i krigen. Spamming er ansett som et ulovlig våpen, iht internasjonalt reglement. Bruk av slik vil automatisk medføre tap av krig. Endret 7. mai 2006 av Dotten Lenke til kommentar
reverto Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Har hæren en marsjlåt? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): *slår Dotten i ansiktet*... noe a lá the ants go marching? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): *sparker Dotten på leggen*Det er viktig for moral hos troppene. Så gjør det et større inntrykk på amerikanerne. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): *vifter med knyttet neve* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Har hæren en marsjlåt? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): *slår Dotten i ansiktet*... noe a lá the ants go marching? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): *sparker Dotten på leggen*Det er viktig for moral hos troppene. Så gjør det et større inntrykk på amerikanerne. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): *vifter med knyttet neve* 6060567[/snapback] Dritkult! Såklart må vår gloriøse hær ha en marsjlåt, ikke bare marsjordre. Hva med "vi er Bønna ifra nord" av Dum Dum Boys? Endret 8. mai 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
reverto Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Kommer ikke på noen god marsjlåt, men hva med battle-musikken fra FF7 når krigen begynner? Fant bare et billig MIDI-eksemplar å linke til for de av dere som ikke har hørt musikken tidligere. Var ringemelodien på telefonen min før den sluttet å virke. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Må være et litt rolig tempo på marsjen da Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg for komme tilbake og joine att da Men blir vel litt stille de neste 3 dagene siden jeg har prøve eksamen men vi kan jo fange noen som kan gjøre den for meg Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Kommer ikke på noen god marsjlåt, men hva med battle-musikken fra FF7 når krigen begynner? Fant bare et billig MIDI-eksemplar å linke til for de av dere som ikke har hørt musikken tidligere. Var ringemelodien på telefonen min før den sluttet å virke. 6066817[/snapback] Bare forslaget om det som marsj, får meg i humør til å stille mitt spud-gun artilleri og Black Mages Bataljonen til hærens disposisjon! Endret 9. mai 2006 av Ragnarok Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg for komme tilbake og joine att da Men blir vel litt stille de neste 3 dagene siden jeg har prøve eksamen men vi kan jo fange noen som kan gjøre den for meg 6067935[/snapback] DU er lagt til! Har du noen våpen du vil legge til i hærens våpenliste eller en tittel du vil ha ført opp så send meg en PM eller post her Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg for komme tilbake og joine att da Men blir vel litt stille de neste 3 dagene siden jeg har prøve eksamen men vi kan jo fange noen som kan gjøre den for meg 6067935[/snapback] DU er lagt til! Har du noen våpen du vil legge til i hærens våpenliste eller en tittel du vil ha ført opp så send meg en PM eller post her 6069946[/snapback] Sånn til informasjon, så er jeg lagt til fra før av... At du ikke kan huske på dine egne medlemmer, selv om de står i lista er litt ... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Etter å ha blitt oppmerksom på en stor blemme, poster jeg min søknad her. I den rette organisasjonen: Jeg ser på listen deres at dere ikke har en "Sjefstrubadur med pelletongfrekvensleser". Kanskje jeg kan få be ydmykt og ærbødigst om denne posten? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg gir mitt uforbeholdne Mjau! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå