Gå til innhold

OT's Liberal-Konservative Frigjøringshær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor sånn mas om hvem som skal være leder? Nestkommandant(ellno), altså Thrudgelmir, burde være leder, hvis han da er nestkommanderende.. Ekke no vits å slåss om makten, vi vil vel ikke ha borgerkrig i det lille landet vårt..? :p

Lenke til kommentar

bør jo klare og ordne denne konflikten på en ordentlig og saklig måte. interne konflikter er jo ikke bra verken for OLKFH eller for troverdigheten vår. jeg synes att de øverste lederene bør jobbe sammen for og finne en ordning istedenfor og ta makten fra hverandre.

Lenke til kommentar

Jeg sa, når Goliatmo gikk av, at Thrudgelmir.

Men hørte noen på meg? Nei.

Derfor tok ULAF styrken og de Hemmelige InternSikkerhetsAnsvarlige soldatene over kontrollen.

Men nå gir vi den "fra" oss og til Thrudgelmir som enten kan godta eller avslå.

Lenke til kommentar

Sitter på en maskin hvor jeg har glemt å logge av...

Thrudgelmir er broren min og har ikke registrert seg på hw, så jeg regner med at han avslår...

Kan anbefale Gyn3r som leder fordi han har hjulpet meg med alle de viktige avgjørelsene!

Lenke til kommentar
Da har vel den Store Mesteren talt, eller hva, underordnede?

:cool:

Som nyutvalgt leder får jeg vel innkalle til et ekstraordinert styremøte i morgen.

5760721[/snapback]

Jeg støtter deg fullt og helt, og regner med at stillingen som nestkommanderende overlates til undertegnede. :thumbup:

Lenke til kommentar

Kamerater! Tiden er inne for væpnet revolusjon! Så samle alle deres våpem, vaskekoster, do-papir ruller, og andre ting dere for tak i! Vi kaller inn til alarm-møte i dag, klokken 22.00. Alle møter opp her, og vi diskuterer våre fremtidige planer og eventuelle forandringer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...