Vaffel89 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Når det blir på denne måten må jeg dessverre beklage meg, og si at jeg trekker meg fra min posisjon, og forlater dere til å dø en grufull død Jeg vil forsatt være med dere i troen for det om Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Huff huff. Rottene forlater (det synkende?) skipet. SKAM DEG! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 jeg er den som først tok makten ved et statskupp... så jeg er øverste leder her Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvorfor sånn mas om hvem som skal være leder? Nestkommandant(ellno), altså Thrudgelmir, burde være leder, hvis han da er nestkommanderende.. Ekke no vits å slåss om makten, vi vil vel ikke ha borgerkrig i det lille landet vårt..? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 bør jo klare og ordne denne konflikten på en ordentlig og saklig måte. interne konflikter er jo ikke bra verken for OLKFH eller for troverdigheten vår. jeg synes att de øverste lederene bør jobbe sammen for og finne en ordning istedenfor og ta makten fra hverandre. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg sa, når Goliatmo gikk av, at Thrudgelmir. Men hørte noen på meg? Nei. Derfor tok ULAF styrken og de Hemmelige InternSikkerhetsAnsvarlige soldatene over kontrollen. Men nå gir vi den "fra" oss og til Thrudgelmir som enten kan godta eller avslå. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Sitter på en maskin hvor jeg har glemt å logge av... Thrudgelmir er broren min og har ikke registrert seg på hw, så jeg regner med at han avslår... Kan anbefale Gyn3r som leder fordi han har hjulpet meg med alle de viktige avgjørelsene! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 hva med meg da? har gjort mange nødvendige spionoppdrag... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Da har vel den Store Mesteren talt, eller hva, underordnede? Som nyutvalgt leder får jeg vel innkalle til et ekstraordinert styremøte i morgen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Da har vel den Store Mesteren talt, eller hva, underordnede? Som nyutvalgt leder får jeg vel innkalle til et ekstraordinert styremøte i morgen. 5760721[/snapback] Jeg støtter deg fullt og helt, og regner med at stillingen som nestkommanderende overlates til undertegnede. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) har alle papirene over bygningen til Pentagon og Lidl butikken på Holmlia. If you catch my drift. Endret 16. mars 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Kamerater! Tiden er inne for væpnet revolusjon! Så samle alle deres våpem, vaskekoster, do-papir ruller, og andre ting dere for tak i! Vi kaller inn til alarm-møte i dag, klokken 22.00. Alle møter opp her, og vi diskuterer våre fremtidige planer og eventuelle forandringer! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Sir, YES Sir! Tar med tastaturet, klar til kamp. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Er borte, så har ikke mange våpen, men med tastaturet kan jeg skyte ord! Skal se om jeg kan møte opp! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 *sitte på mammas PC* HVorfor har ingen informert meg om dette? Som tidligere leder syns jeg det er deres plikt å innformere meg om hva som skjeer i hæren som jeg faktisk stiftet!! Shame on you!! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ble det lite av det møtet da? Tror noen glemte å sette på alarmen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Vi kommer til å rotne hen og dø Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Vi kommer til å rotne hen og dø 5777493[/snapback] Ikke si sånt da! hmm.... *Øyvind g03s smily-attack!!* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå