Vt-iversen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Greit det. Liker ikke bush noe særlig selv. men er likevel pro-usa. Og da burde jo dette være en anti-bush tråd og ikke hete det den gjør? Og har du tenkt over hvor latterlig motstridende liberal-konservativ høres ut? Og hvis dette skal være en frigjøringshær, hva skal dere befri dere fra? Et av verdens mest frie land? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 må bare forsikre meg om at du skjønner at det ligger en viss ironi bak denne tråden, selvom vi ikke akkurat er så veldig pro-USA... Vi har frks. ikke tenkt til å skaffe en atom bombe på ordentlig! Når dette er sagt så må jeg si at navnet vårt roxxors OT's Pro-USA gerilja! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Godt å få det avklart. Var ikke sikker. Det kunne jo vært masse hardcore usa-haters som føler seg fri til å si det de virkelig mente her på forumet, og innerst inne er like ekstremistisk som de værste selvmordsbomberne. PS: D37 3r lol m 1337-sp33k! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Syns det er teit av så mange av dere skal "hate" USA.Det er så pop, så klisje, så pysete. Det er liksom det eneste du kan hate uten å få særlig kraftige motreaksjoner. Jeg sier ikke at USA er verdens beste land eller at bush er den smarteste presidenten USA har hatt, men de har jo i det minste de rette verdiene og prøver i det minste å etterleve dem. Eller vil dere heller innføre verdier fra midtøsten, som kvinneundertrykkelse, rasisme og fjerne ytringsfrihet, religionsfrihet og frihet generelt? 5738783[/snapback] Okey, hvis folk hater bush, så er det fordi de gjør det av en grunn, ikke at alle andre gjør det. Jeg liker han ikke fordi han alltid skal leke mr. Verdenspoliti og ordne alt mulig rundt i verden! Ingen som vil innføre noe vi kjemper for (Norge f.eks), jeg sier ikke at jeg engasjerer meg max i det, men jeg vil vertfall ikke innføre det på noen måte! Selv om vi ikke liker Bush og det han gjør (Mest det), så liker vi ikke kvinneundertrykkelse o.l. heller! EDIT: Så den tråden over her før jeg posta, trodde du vi var skikkelig USA-hatere som seriøst hadde tenkt å angripe? Endret 11. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Skjønner. Men det er forskjell på anti-bush og anti-usa. Og det er for mye usa-hat her inne til at jeg helt klarer å skjønne hva dere egentlig mener. Jeg kan tolerere anti-bush meningen, men ikke anti-usa. I usa finner du mennesker av alle folkeslag som alle har muligheten til å leve sammen i fred. Det er liksom så mange andre nasjoner som er verdt å kritisere før usa. Edit: Så din edit over her, og nei. Jeg trodde ikke noen ville angripe. Men fikk det for meg at dere faktisk mente mye av det dere skrev. Endret 11. mars 2006 av Vt-iversen Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg hatet hele USA i 7. har tatt til fornuft nå Dette er nevnt flere ganger i tråden (bla en eller to sider bak så ser du en liten liste over ting som ikke skal jevnes med jorden i revolusjonens time ) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Skjønner. Men det er forskjell på anti-bush og anti-usa.Og det er for mye usa-hat her inne til at jeg helt klarer å skjønne hva dere egentlig mener. Jeg kan tolerere anti-bush meningen, men ikke anti-usa. I usa finner du mennesker av alle folkeslag som alle har muligheten til å leve sammen i fred. Det er liksom så mange andre nasjoner som er verdt å kritisere før usa. Edit: Så din edit over her, og nei. Jeg trodde ikke noen ville angripe. Men fikk det for meg at dere faktisk mente mye av det dere skrev. 5738974[/snapback] Er ingen USA-hater nei, bare bush misliker Hehe, ja var vel litt å ta i at du trodde vi ville angripe men;p goliatmo: Kanskje legge det til i førstepost? Endret 11. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 nærder må jo more seg de og vet du... da finnes det ikke noe bedre enn og planlegge kriger mot andre land Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 hehehe... ok, da er vi på linje. Peace! Men har dere i frigjøringshæren en spesifikk nasjon jeg kan lange ut mot? Må ta igjen, men det er vanskelig uten et landområde/ statsovehode å skjelle ut! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Det minner meg på at vi har fått nasjonalsang! sangen heter I Fought The Law. Vi har valgt covringen til Dead Kennedys fordi de har gitt ut et album som heter Give me convenience OR give me death. her er teksten, dere får "laste ned" låta salv, vi vil jo ikke legg ut piratkopiert metriale her og få tråden stenkt... EDIT: Jeg er elendig på navn, men hvis jeg ikke husker fei så het brukeren som fåreslo det kjehaako... Endret 11. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) si hei til vårt nye medlem, torswin. Nå skal goliatmo sove! EDIT: dobbelt post.. jaja Endret 12. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Torswin til tjeneste! Mitt våpenarsenal er: 1 stk tom tyggispapir 50 stk CD-R plater 1 stk Pringles Masse forskjellige computermagasin fra 1992 til 2006 5 stk Sovietiske hydrogenbomber, 1984 årgang. (Fin årgang, som har en rund og god smak) 24,6 kg anriket uran under senga Samt en eske full av gitar-plekter (1mm) Og Sim City 3000 manual Endret 12. mars 2006 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Beklager, men vi har et flagg allerede Nå er forresten et Wiki-oppslag fikset (Men det er på Uncyclopedia, siden admins ikke liker slike selvstendige stater ) Link: http://uncyclopedia.org/index.php?title=OLKFH Sikkert endel skrivefeil m.m., jeg laget den bare svært kjapt 5732265[/snapback] Minner om at jeg faktisk kom opp med hærens navn! Jeg har vel kanskje også laget det meste vi har av propagandamateriale også, egentlig? Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 jeg må bare si at jeg har mistet nettet, jeg kan derfor ikke være så aktiv som jeg skulle ønsket ... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Du er tillgitt soldat Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Orker ikke dette forumet mer så jeg ser om jeg kan finne et annet... Ikke så big deal, men hvis noen av de fornuftige sjelene jeg møtte her vil legge meg til på msn blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ledern vår gir seg? Det var ikke bra Mener du å si at du ikke kommer tilbake til diskusjon? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) yup, sprakk nå da... men dette er siste gang Noen som kan anbefale et politisk bevist, venstre stilt, forum med morsomme folk i OT? Endret 13. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 jepp, har ett... Dette... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) les litt her så skjønner du... EDIT: nå logger jeg ut, har et snodig passord som jeg ikke husker hva heter så jeg kommer nokk neppe tilbake Dette var litt trist Endret 13. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå