Runar Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Bomben stoppet i siste øyeblikk! 1 minutt senere og det hadde vært for sent. Hva om vi kjøper en brukt atombombe på Finn.no, selger den til russiske terrorister og bruker pengene til å kjøpe McDonalds konsernet? Da kan vi forgifte alle Big Macene og dermed overta kontrollen over de kraftverkene som er igjen! Endret 10. mars 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 ok, når vi finner en brukt atombombe blir det vår høyeste prioritet... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) dere kan be russland om å sponse dere! de gir sikkert en god deal på noen tanks... kansje hvis du kjøper tre ubåter så får du en extra atom-bombe med på kjøpet EDIT: vis du godsnakker litt med Uelnad/Howard så kan du sikkert få de til å endreforumet til et HQ Endret 10. mars 2006 av dudee Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 trøtt.... legge seg... hvis det kommer noen som vil joine, be dem om å sende en PM... Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 hvorfor finne atombomer? jeg har manga lagra på cuba;) Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 hvorfor finne atombomer? jeg har manga lagra på cuba;) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 i toumbled upon an old begging man with no feet in the middle of jerusalem once. he said OT's Liberal-Konservative Frigjøringshær sucks. -USA PGA Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 ey, nicket mitt står ikke i uncyclopedia! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 På vegne av OT's Liberal-Konservative Frigjøringshær beklager jeg, det kan hende at du ble medlem etter at artikkelen ble skrevet... Jeg oppfordrer deg til å redigere inn nicket selv!! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Kan jeg bli med OT's Liberal-konservative Frigjøringshær?? Flink til å sortere papir. (Jeg har to Che skjorter hjemme og en gasgun) Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 nye medlemer lagt til... nå stikker jeg... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Beklager for min oppførsel i går kveld, det var ikke meg men fylla som snakket Men jeg så på 60 minutes, at noe av det svakeste mot terror i USA var havnene, eller de konteinerne som kommer inn i landet. Hvis vi får tak i noen atombomber, er det en måte å få fraktet de inn i landet ubemerket. Vi kan også bruke den samme metoden til å smugle soldater inn i landet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 God ide! Vi kan gjemme atombombene i gamle TV'er, og spraye masse illeluktende stoffer på de så ingen vil åpne. Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 si meg, hater vi alt med usa eller bare lederen og styremåten? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Alt kan vi jo ikke hate. Windows, McDonalds, MacGyver, Chuck Norris, Fanta, Paris Hilton ftw! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Alt kan vi jo ikke hate. Windows, McDonalds, MacGyver, Chuck Norris, Fanta, Paris Hilton ftw! 5736095[/snapback] ikke glem alle de som lager hardware da med untak av intel og ATI Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 kjære leder: Kelpie - Leader of Newly founded BPWBO (Boning People With Bizarre Objects) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Alt kan vi jo ikke hate. Windows, McDonalds, MacGyver, Chuck Norris, Fanta, Paris Hilton ftw! 5736095[/snapback] Playboy Mansion, alle sangere/rappere o.l., MYE av det vi lever med hver dag! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Vi kunne lage en liste over amerikanske personer/firmaer/organisasjoner som ikke skal bli angrepet? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 For min del blir jeg fornøyd når vi blir kvitt deres fæle utenrikspolitikk. Wannabe verdenspurk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå