goliatmo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Melder meg som soldat! (Potetkanonoverkommandant) Våpen: Potetkanon, speiderkniver av diverse typer (store, små, bittesmå), en kokebok med idéer (skal ikke nevne hvilken, men begynner på A og slutter på narchist's), luftgevær på hytta (potter kan skaffes), parafin og rødsprit. 5727023[/snapback] Sånn, bå er du et offesielt medlem... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ULAF styrken trenger en pilot til å fly vår nyeste flymaskin. goliatmo: Søker om tillatelse til å ta Do_the_Bender opp i troppen, SIR! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Vil melde meg inn jeg og (pirayaavdelingsleder P.A.L.) Våpen: 2 nokså sinte 20cm pirayaer klare for angrep i de fleste vann. Geniale der ubåter og andre båter ikke kommer til, kan montere på laser, spycam og andre hjelpemidler. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Velkommen i gjengen! nå er vi... 21 stk!! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Nå er det medda, så jeg ber om at alle som vil joine sender en PM, så jeg ikke overer noen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 pft, avataren min er fet!Og du kan bli stilt for krigsretten for dette!! 5726572[/snapback] Nei, det kan jeg ikke. Jeg har ikke begått noen offisiell krigshandling eller bedrevet spionasje mot dere. :!: 5726656[/snapback] Som OLKFs XO dømmer jeg deg til en klem! Dersom überkommandantlederen vår ikke bestemmer noe annet. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Han kan få slippe straff hvis han sier unnskyld Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Han kan få si unnskyld når vi i ULAF styrken er ferdige med han Hvis ikke überkommandantlederen tilbakekaller han? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 siden Nomix tydligvis har et personlig forhold til han så burde vi ikke gi han en for streng straff! Men han var en sterk trussel mot vår organisasjon (les: frgjørings styrke) og bør derfor gis en lærepenge. Konklusjonen er: straff han, men ikke for hardt! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 jeg melder meg og inn her.. jeg kan komme med en bulldoser som helt sikkert kan gjøre litt skade Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Pappa har 3 pistoler.. Også er han med i heimevernet, så det ligger vel et eller annet gevær her. Kan jo bare bestille de sikkerhets-delene som mangler.. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Tar det når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Konklusjonen er:straff han, men ikke for hardt! 5727431[/snapback] Vi binder fast hans edle deler til 3 reinsdyr og skyter på reinsdyra med softguns så reinsdyra tar han med på en liten tur. Etter et par-tre timer med denne turen, kaster vi han ned i en stamp med vann på -10 grader Celsius. Så gir vi han en litel dusj med 40 graders vann Hvis han ikke tilstår ettellerannet nå, tilkaller vi El Sumo von Beinknekkemannen: Endret 9. mars 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ULAF styrken trenger en pilot til å fly vår nyeste flymaskin. http://www.strangevehicles.com/images/content/16930.JPG[/img goliatmo: Søker om tillatelse til å ta Do_the_Bender opp i troppen, SIR! 5727081[/snapback] Jeg kan ligge i åpning der og snipe med softgun, kan også parkere bildet av SU-47 inni der. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Konge! Hvis du tar med deg noen Mac'er fra Gausdal Videregående Skole, 1 Media og Kommunikasjon, blir det enda bedre! Funker bra som bomber fra 10 000 meters høyde. Endret 9. mars 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 gidder ikke lese 11 sider , man stiller opp i kanmpen mot dårlige amrikanske biler og dumme folk tar med meg et blunt slagvåpen Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 velkommen... hvis du vil kan du være agent i LKSEB... vårt spesial-etteretningsbyrå... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 siden Nomix tydligvis har et personlig forhold til han så burde vi ikke gi han en for streng straff!Men han var en sterk trussel mot vår organisasjon (les: frgjørings styrke) og bør derfor gis en lærepenge. Konklusjonen er: straff han, men ikke for hardt! 5727431[/snapback] Jeg kjenner ham vel ikke! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 siden Nomix tydligvis har et personlig forhold til han så burde vi ikke gi han en for streng straff!Men han var en sterk trussel mot vår organisasjon (les: frgjørings styrke) og bør derfor gis en lærepenge. Konklusjonen er: straff han, men ikke for hardt! 5727431[/snapback] Jeg kjenner ham vel ikke! 5727858[/snapback] sikker på det?? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 jeg liker ikke usa så jeg stiller opp i LKSEB , hva er mine ordrer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå