goliatmo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) se på den andre posten, minst like komisk! Har mottat et par ynkelige forsøk på spam over PM^^ EDIT: Jeg har kommet på en ting vi kan mene: Han rasist fyren på TV2s go morgensendinger som tror alle muslimer er onde^^ Endret 9. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg skal fint klare å torturere amerikanere. Særlig de i regjering. Am I in? 5724959[/snapback] ohh yes 5725012[/snapback] Det tror jeg vi dropper ettersom det virker som du er på god vei inn i "varmen" hos våre motstandere! 5725270[/snapback] Damn. Avslørt. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg er veldig veldig skufet over deg marley... Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg, leder for EAKRFOUSABF, stiller Extra-Anti-KRF-Og-USA-Bevegelses-Front for disposisjon til OTLFK. Medlem nummer 1 stiller med rottegiftglaserte donuts. Han her kan drepe med fyrstikker, så trenger noen som skal stille opp med det. Selvutnevnt apartheid- og kirkeminister (). Selv stiller jeg opp med en gassmaske fra 2. verdenskrig som ikke funker, og en blink. Tror bestemor har en lampe laget av en granat Fant også noen artilleri-shells kamuflerte som blomstervaser. Etter litt roting i lageret til naboen kan vi også stille med en VHS kasett fylt til randen med sms-reklame. Noe for propagandaminister kjehaako? Vi fant også en trepakk med kinderegg og litt bakepulver (kan skytes ut via rakettstasjonen på månen). Og vi fant også en haug med kloner av Chuck Norris (litt av en assault gruppe). Oj, tenk om usa så dette. Glad jeg har Tåpp Sikret InnternettKånneksjen ! Anbefaler alle å skaffe seg det! End of message! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Uenig i å angripe USA som nasjon, men jeg kan godt hjelpe til med å gasse visse medlemmer i Bush-regjeringen. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Vi har hatt problemer med dobbelt agenter, så jeg skal bare gjøre en lite bakgrunns sjell på deg, så er du med. EDIT: @kd: Vi har vel ganske mye bestemt oss for å bare ta the badguys i USA... Right folkens? AndyG: Du er med! @kd, send meg en liste over våpen på PM, så er du med! Endret 9. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Im in.. ! Kan vi dra til Hollywood? Har lyst til å dra inn på Playboy Mansion! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg er veldig veldig skufet over deg marley... 5726450[/snapback] Sier han med ultra-USA-avatar. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) pft, avataren min er fet! Og du kan bli stilt for krigsretten for dette!! P0rnes: Det er akkurat de godene vi vil ta vare på i USA Endret 9. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 pft, avataren min er fet!Og du kan bli stilt for krigsretten for dette!! 5726572[/snapback] Nei, det kan jeg ikke. Jeg har ikke begått noen offisiell krigshandling eller bedrevet spionasje mot dere. :!: Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 du kan bli stilt for vår krigsrett Jeg mener vi burde ha Playboy mansion som vårt hk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Tviler egentlig på at den kommer på tv, er vel for lang, men reklamen var jo drit bra! 5507156[/snapback] du kan bli stilt for vår krigsrett Jeg mener vi burde ha Playboy mansion som vårt hk 5726727[/snapback] Hovedkort? (MÅ inn i Nerdetråden!) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Som Intern Sikkerhetsrådgiver kan jeg meddele at våre ULAF styrker har startet jakten på Marley. Han vil bli brakt til våre avhørslokaler i kjelleren hos TV-Innlandet, og Gjøvik & Toten Bilberging stiller med kjøretøyer. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 husk å stille skrivebords lampen mot annsiktet hans, slikt ser dritfett ut Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Melder meg som soldat! (Potetkanonoverkommandant) Våpen: Potetkanon, speiderkniver av diverse typer (store, små, bittesmå), en kokebok med idéer (skal ikke nevne hvilken, men begynner på A og slutter på narchist's), luftgevær på hytta (potter kan skaffes), parafin og rødsprit. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Den er greit! Du og dine våpen vil bli lagt til i medlemslisten, og snart den nyopprettete Uncyclopedia-artikkelen. Denne vil også bli publisert på Anarchopedia, om jeg klarer å holde styr på alt... Lenke til kommentar
Kul_Type Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 pft, avataren min er fet!Og du kan bli stilt for krigsretten for dette!! 5726572[/snapback] Nei, det kan jeg ikke. Jeg har ikke begått noen offisiell krigshandling eller bedrevet spionasje mot dere. :!: 5726656[/snapback] Her har vi egne lover som bestemmer om du skal til krigsrett eller ikke... Har du gjort noe vi ikke liker, som f.eks å like naboen til en fetter av en som kjenner onkelen til en som bor i samme gate av fienden. Eller noe slikt... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) husk å stille skrivebords lampen mot annsiktet hans, slikt ser dritfett ut 5727016[/snapback] Seff Vi i ULAF (ÜberLeet Anti Foræder) Styrken bruker det hele tiden. Funker perfekt på vaffelene. Endret 9. mars 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Uansett fikser bare Goliatmo en ny lov, vår grunnlov skal snart opprettes , og den åpner såklart for at vår Store Hersker kan gjøre hva han vil. (med mindre vi lager anarki-diktatur eller noe slikt, så slipper vi slikt ) Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg kan også bli med! Våpen: Jeg har spilt såpass mye Flight Simulator at jeg tror jeg skulle klare å styrte en 737 dersom jeg får en fallskjerm. I tillegg går jeg media linjen, og kan derfor lage flotte propaganda-plakater! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå