LarsVidar Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kjøpte meg en Whitebox-maskin i 2003 (nå tre år siden), og fikk mail fra en av selgerne deres om at maskinen var "utrolig stillegående!" (denne opprinnelige mailen ble slettet, men jeg har en forwardet versjon av den med selgerens signatur). Jeg var veldig godt fornøyd i begynnelsen, og avfeide kommentarer om at maskinen bråker. Etterhvert har den bråket mer og mer, og i vår sendte jeg den inn til reparasjon like før det hadde gått to år. Fikk den tilbake, og den bråker like mye. Nå har jeg brukt min lille 12" iBook etter det, og PCn har stått og støvet ned. Forsøkte å begynne å bruke den igjen, og formaterte den. Nye drivere er ifølge Whitebox utilgjengelig - de nyeste er fra november 2003. I praksis er det jo da ikke mulig å bruke maskina til nye spill og programmer. Nå har jeg derimot fått høre at man kan reklamere i inntil fem år på datamaskiner. Denne kostet 18 000 kr, og jeg skulle tro at jeg burde kunne forvente at den varte "vesentlig lenger" enn to år? Kan jeg fortsatt reklamere på støyen? Den er IKKE "utrolig stillegående!" bortsett fra når den er avslådd. Kan jeg reklamere på dette med driverne? Eller er det meningen at jeg kun skal kjøre 2003-programvare på den? Merk at det er greit for meg om de fikser støyen og gir meg nye drivere - maskina er jo grei nok bortsett fra det (og at den er diger og kjempetung). Alle råd fra folk med erfaring rundt kjøpslov tas imot med takk! mvh Lars Vidar Moe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå