mirene Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 PC'en min har en stygg tendens til å restarte.Dette skjer ikke hele tiden. Den kan stå på et parr dager (jeg slår den ikke av),så plutselig restarter den. Dette kan skje om jeg jobber med maskinen,eller ikke. Dette er feilmeldingen jeg får opp,etter at PC'en har restarter. Se Bilde: Jeg har en MSI KT6-DELTA hovedkort XP2600 CPU 1024 MB RAM 8 Hardisker (4 på standard IDE..2 på onboard SATA og 2 på extra IDE kontakt (onboard den og) Windows XP med SP2 Drivere til HK oppdatert. Kan noen med litt mere teknisk innsikt enn meg gi meg noen tips om hva som er feil ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Du kan kjøre diverse diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Lenke til kommentar
mirene Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Du kan kjøre diverse diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. 5721645[/snapback] Hadde vert litt bedre om jeg viste HVA jeg lette etter. Tengte at feilmeldingen ga en hentydning til hvor feilen lå. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Du kan kjøre diverse diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. 5721645[/snapback] Hadde vert litt bedre om jeg viste HVA jeg lette etter. Tengte at feilmeldingen ga en hentydning til hvor feilen lå. 5721860[/snapback] Nei feilmeldingene til M$ trenger ikke å fortelle hva feilen er, og ofte kan det som står i feilmeldingene være feil. For eksempel kan feil i minnebrikker føre til de merkeligste feilmeldinger. Fra Ultimate Boot CD bør du kjøre MemTest86 (kun en loop), kanskje en test av cpu og en test av harddisk. Du finner også antivirusprogram på cden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå