GD8 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt originale side-dekaler (klistremerker) til GH11?? Hadde vært kjempefint om noen kunne ha gitt meg en link eller noe. På forhånd takk. Lenke til kommentar
monga Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Bare å ringe GH Norge eller oppsøke en lokal marina eller lignende! Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg ringte bare GH norge, de skulle få tak i GH klistremerker til meg. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg ringte bare GH norge, de skulle få tak i GH klistremerker til meg. 5951214[/snapback] Eg helde på me nett da samma.. Da nummeret eg har ringt får eg aldri svar, berre ein telefonsvarar! Ka gh har du forresten? Pris? Men du kunne ikkje tenkt deg å sendt nummeret du ringte på ein PM til meg`? Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Eg helde på me nett da samma, men da nummeret eg har ringt får eg aldri svar, berre ein telefonsvarar! Ka gh har du forresten? Pris på dekalane? Men du kunne ikkje tenkt deg å sendt nummeret du ringte på ein PM til meg`? Endret 20. april 2006 av Andal Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Sånn du har fått PM! Pusser du opp båten, eller bare "finpusser" du litt på den? Syntes GH11 er fine båter. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Sånn du har fått PM! Pusser du opp båten, eller bare "finpusser" du litt på den? Syntes GH11 er fine båter. 5958250[/snapback] nei eg pusser den opp skikkelig! Ein gong me pussepapir å vannsliping til så er den klar til å lakkeres. Har fjerna bunnsmørninga no, og skal lakkera der også. Så ta ny bunnsmørning på som sikkert blir blå. Skal lakkera/mala fenderlista for den er litt slitt. Eg har GH 11 De'Luxe, ka gh har du? Ja eg like den båten veldig godt:) Går vanvittig fint i vatnet! Endret 22. april 2006 av Andal Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Sånn du har fått PM! Pusser du opp båten, eller bare "finpusser" du litt på den? Syntes GH11 er fine båter. 5958250[/snapback] nei eg pusser den opp skikkelig! Ein gong me pussepapir å vannsliping til så er den klar til å lakkeres. Har fjerna bunnsmørninga no, og skal lakkera der også. Så ta ny bunnsmørning på som sikkert blir blå. Skal lakkera/mala fenderlista for den er litt slitt. Eg har GH 11 De'Luxe, ka gh har du? Ja eg like den båten veldig godt:) Går vanvittig fint i vatnet! 5967681[/snapback] Har en GH 14 ( lurer på om det er endeluxe). Lakka den innvendig i dag. Eller lakka ikke, men malte med toppcoat. Ligger Worklog og bilder her. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Har en GH 14 ( lurer på om det er endeluxe). Lakka den innvendig i dag. Eller lakka ikke, men malte med toppcoat. Ligger Worklog og bilder her. 5967808[/snapback] Ka er topcoat egentlig? Går da fint over antiskli flater og sånt da? Ser det nytt ut? Men fant ingen bilder der eg! Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Toppcoat er enlakk som skal brukes over vannlinja. Tok det på båten for at den skulle se finere ut. Ser nytt ut når du tar det på. Hvis du fortsatt vil ha antiskli flate burde du ikke ta for mye toppcoat over. Hvis den forige linken ikke funka finner dere bilder her Edit: Innlegg nr. 100 Endret 22. april 2006 av sigurd90 Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Toppcoat er enlakk som skal brukes over vannlinja. Tok det på båten for at den skulle se finere ut. Ser nytt ut når du tar det på. Hvis du fortsatt vil ha antiskli flate burde du ikke ta for mye toppcoat over. Hvis den forige linken ikke funka finner dere bilder her Edit: Innlegg nr. 100 5968167[/snapback] Såg jo vanvittig bra forskjell frå det øverste bildet og det nederste!! Såg jo fint ut! Måtte du pusse mykje før du begynte med topcoaten? Blir da virkelig bra? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Måtte nesten ikke pusse noe, gikk bare fort over med pussemaskin for å være sikker på at den festa seg. Ser litt bedre ut på bildene enn i virkeligheten da. Men du må gå nærme for å se det. Kan legge ut nærbilder i morgen hvis du vil. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Måtte nesten ikke pusse noe, gikk bare fort over med pussemaskin for å være sikker på at den festa seg. Ser litt bedre ut på bildene enn i virkeligheten da. Men du må gå nærme for å se det. Kan legge ut nærbilder i morgen hvis du vil. 5974862[/snapback] ja gjer da! Har tenkt å ta å mala min oppi min og. Gler meg te den er ferdig... onkelen min eige ein malerbutikk så eg har ein så kan fortella meg korleis og slikt.. Måtte visst pussa litt, men helst vaska me lynol før topcoaten inni.... Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Rakk desverre ikke å ta bildene i dag, men kommer en dag i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå