Gå til innhold

Utett tank fra waterchill... :(

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bestilte ett vannkjølingssett fra PCutstyr for rundt 3 måneder siden. Jeg hadde problemer med pumpa på den første jeg fikk, den ville ikke pumpe i det hele tatt etter en kort stund.

Jeg sendte den tilbake, fikk nytt sett idag. Klemte det opp, skjekket alle koblinger, og helte vann i tanken. Huh tenkte jeg. Det rant rett igjennom :S Hva har jeg gjort galt? Som om ikke det var nok så ville heller ikke denne pumpen pumpe :O

Jeg skjekket bruksanvisningen (jeg så ikke så mye i den denne gangen, hadde jo montert samme pumpe for kort tid siden), men nei, sto ingenting annet enn det jeg hadde gjort.

Så tok jeg bryet med å helle ut den lille skvetten vann som var igjen, for å skjekke litt under der hvor det rant. Der fant jeg en "tut" som var helt åpen, og som ledet rett inn i tanken. Jeg prøvde å tette for denne, med fingeren min, for så å blåse litt der hvor vannet kommer inn i tanken. Det var ikke tett. Det kjennes ut som om lufta jeg blåser kommer ut fra ett "hjul" under pumpa.

Må jeg sende tilbake også denne pumpa? Kommer det til å ta ytterlige 3 uker før jeg evt kan få se PC'n min up and running? :(:cry:

Beklager dårlig forklaring, men vet ikke hvordan jeg kan gjøre den bedre. Hvis det er noen som kan hjelpe meg ville jeg blitt veldig taknemmelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...