Storet Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei.. Har en maskin som er levert fra Mamoz, maskinen har fungert utmerket frem til nå. Når jeg starter maskinen nå så kommer jeg meg inn i Windows å klikker på brukeren min. Hører windows startup lyden, ikona kommer frem på skjermen da låser den seg. Musen klarer jeg og bevege, men klarer ikke å klikke på noen filer eller ikon. Har prøvd å starta i safemodus og last known configurasion. Dette til ingen nytte.. No tips?? Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Prøv å kjør "reparer" funksjonen av WinXP ved å starte fra CDen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er det aktuellt å legge inn windows på nytt? Lenke til kommentar
Storet Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Er det aktuellt å legge inn windows på nytt? 5721397[/snapback] Nei det er ikke aktuelt å legge inn windows på nytt.. Pga dette er ikke min egen maskin.. Har ikke cden for handen.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 1. Start i sikkerhetsmodus 2. Trykk "nei" i boksen som kommer opp når du logger på som administrator 3. Still PC`en tilbake til slutten av februar 4. La PC`en gjøre seg ferdig med gjenopprettingen 5. PC`en starter på nytt og alt skal være i orden. Feilen skyldes en feil i Windows update og visse OEM lisenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå