jon-t Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Eg sitter her og har bestilt ein VT server for noen timer for å teste hos gameservers, men får ikkje conecta... Eg har selfølgelig prøvd å pinge han men får ikkje svar, noe som er jævlig rart siden ein venn av meg er inpå han no. Har også prøvd og pinge han fra http://network-tools.com og dei får kontakt. Ka er det som kan vere feil da ?? Står litt fast her Endret 10. mars 2006 av jon-t Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Egen brannmur som stopper deg? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Har styrt med masser av innstillinger på brannmuren og har prøvd å skru brannmuren av (kjører 624+...) og det har ikkje hjelpt. Har også prøvd å pinge utenfor brannmuren via kontrolpanelet i brannmuren og får heller ikkje kontakt då. Har prøvd med to vt servere no og ingen av dei får eg pinga då denne maskinen eller utenfor routeren. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Ok har også prøvd å trace ipen no og det heller funker ikkje... Noen please som veit ka det kan vere ?? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Kan det vere at isp har sperra slikt ? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Veit ikkje ka regelen er med bumping er eg, men har fortsatt problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå