Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor rask internett linje har DU ?

Anbefalte innlegg

Lyse 50Mbit/25Mbit

5722418[/snapback]

Nå tuller du vell!!

Om du ikke gjør åssen tilkobling har du til internett da?? og fra hvem?? :hmm:

5722574[/snapback]

Dette er kraftleverandøren "Lyse" sitt største tilbud. Selfølgelig er det fiber. Har selv prøvd denne linja og den rocker. Atm har jeg 6Mbit/6Mbit fra Lyse. Utrolig stabil + at jeg får mer en jeg betaler for, på tester er den altig over 7mbit. Ingenting å utsette på Lyse, bra kundeservice, men av og til litt vanskelig å komme til.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På skolen så har vi en syk syk linje... vet at kanskje det ikke passer best inn her, men har kjørt speedometer test hos blant annet digi.no der man tester opp- og nedlastningshastigheten og den lå på ca. 30/30mbit på den pcen jeg satt på da... har fått helt oppi 58mbit der.

Lenke til kommentar
På skolen så har vi en syk syk linje... vet at kanskje det ikke passer best inn her, men har kjørt speedometer test hos blant annet digi.no der man tester opp- og nedlastningshastigheten og den lå på ca. 30/30mbit på den pcen jeg satt på da... har fått helt oppi 58mbit der.

5723472[/snapback]

Mange skoler som har 100mbit.

Lenke til kommentar

6500/600 Tafjord Mimer. Får den linja eg betaler for.

Meget god oppetid.

419 kroner mnd. ved 2 års. binding.

Kundeservicen har blitt betydelig dårlegere siste året. Virker som dei har for mange kunder i forhold til ansatte i serviceavdelinga.

Lenke til kommentar
Hadde vært artig med en poll da, som viser hvor stor nedlastningshastighet folk har :)

5721643[/snapback]

Mener du avstemning?? Eller noe sånt

5722232[/snapback]

ja

5723447[/snapback]

Prøvde det helt i starten men da kom det bare opp at jeg ikke hadde adgang til det eller noe sånt!! :thumbdown:

Endret av shadow of darknes
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...