amund Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 I vår lanseringsguide finner du ut hvilke produkter som blir tilgjengelig i butikkene de neste dagene. Les mer om tjenesten her. Les mer Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Nei, så flott! Nå har man jo full oversikt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Denne var ikkje dum, veldig greit å ha om du skal handle noko, men er usikker på om det kjem betre alternativ i nærmaste framtid. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Synes det var en god ide. Burde kansje endre statusen på Nvidia G80 fra "I salg" til noe annet?? link Edit Link fikset Endret 8. mars 2006 av 2 Fast 4 Biltema Lenke til kommentar
nercix Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Det første som slo meg var at det var en genial idé Nå har man full oversikt EDIT: Blir det sånn design på HW.no snart? Likte det Endret 8. mars 2006 av Vid^r Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 HW.no dere er KONGE! Masse ros ifra meg + noen venner =) Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kjempeflott at dere kom med en slik løsning. Jeg vurderte for noen måneder siden å spørre om dere hadde en slik løsning under utvikling men lot være. Dette kommer til å bli et nyttig verktøy for enhver PC-entusiast. Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Nvidia G80 er oppsatt som "I salg" i status. Det er ikke link til lanseringsguiden her i forumet. Endret 8. mars 2006 av Capo Crimini Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Fint dette her, men hvorfor forskjellig design fra det vanlige hw-skinet? Lenke til kommentar
Freddy- Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Noen som vet når iRam egentlig kommer? Sjekket lanseringsguiden her, synes jeg husker det sto at den skulle komme i feb/mars 2006 Den "hardisken" hvor du har mulighet til å koble på rambrikker. Endret 8. mars 2006 av Freddy- Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Nå ble Nokia 6610i med abonnement strengt tatt ikke lansert desember 2005 men ideen er grei Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Skal det være andre produkter her også etter hvert? Filmer, musikk ol? Lenke til kommentar
amund Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Fint dette her, men hvorfor forskjellig design fra det vanlige hw-skinet? For å frigjøre mer plass til innholdet på tjenesten (for eksempel Tidslinje-oversiktene) har vi valgt å flytte hele tjenesten ut av Hardware-designet. På denne måten kan vi presentere mer innhold på siden, forhåpentligvis blir tjenesten mer brukervennlig. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Herlig, rett og slett herlig. Dette er jeg helt sikker på at vil slå an! Edit: Oi, stilig design! Likte veldig godt logoen, men jeg synes at det burde være samme logo både på standardesignet og på lanseringsguiden. Endret 8. mars 2006 av @kd Lenke til kommentar
amund Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Nå ble Nokia 6610i med abonnement strengt tatt ikke lansert desember 2005 men ideen er grei Hei, dette har du selvfølgelig rett i. Det har vært litt tricky å bygge opp en database med lanseringstidspunkt tilbake i tid. Siden desember er lanseringstidspunktene basert på når produktet har vært på lager hos nettbutikkene, men eldre enn desember 2005 er lanseringstidspunkt satt til den datoen vi har lagt inn produktet i prisguiden. På grunn av dette er det rom for unøyaktigheter og feil, men vi vil rette opp feil etterhvert som vi blir oppmerksom på dem. Mvh, Amund Lenke til kommentar
amund Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Skal det være andre produkter her også etter hvert? Filmer, musikk ol? Hvem vet :-) Avhengig av hvordan tjenesten mottas blant leserne kan dette være en forsmak på hva som kan komme. I stedet for å utvikle en tjeneste i måneder og år før den lanseres forsøker vi oss i stedet på en lansering med de funksjonene vi tror er viktigst. Ut i fra tilbakemeldingene blant annet her på forumet finner vi ut hva vi vil, kan og bør gjøre videre med tjenesten. Det som er litt spesielt med lanseringsguiden er at alle de dataene vi mater inn i tjenesten i fremtiden også kan bli tilgjengelig i prisguiden (og omvendt). Det er vel det noen så fint kaller "synergieffekter" tror jeg :-) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Dette såg bra ut. Absolutt ei teneste eg kjem til å bruke når eg omsider skal kjøpe meg ny PC. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Denne skal bli brukt ofte Endret 8. mars 2006 av haakie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå