Dy§no Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Microplex har spesialisert seg på kabinettmodifikasjonar, kabinetter, straumforsyningar, stort sett delar i ein PC du ikkje finn like stort utval av hos dei fleste forhandlarar. Mine erfaringar med Microplex er også gode, rask levering og god kundebehandling. Likevel er eg litt oppgitt over at Microplex ikkje tilbyr å sende som brev, dei har mange småvarer til 10-100 kroner og det blir litt drygt å punge ut med 120 kroner i frakt for billige varer. Endret 8. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Neida, Microplex sender til rett under 60kr faktisk, som pakke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Neida, Microplex sender til rett under 60kr faktisk, som pakke.. 5721539[/snapback] ja men det gjelder vel ikke alle da portoen er forskjellig etter hvor du bor og det er posten som sender varen og tar prisen Endret 8. mars 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 min erfaring er også superb... har handlet hos microplex helt siden de bare tok forskuddsbetaling... de har til og med nappet ting ut av sine egene kontor-pc'er for å sende til meg, gratis... Lenke til kommentar
danandre Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 La meg bare spørre om én ting: Sender de med no godteri!? Lenke til kommentar
Toremick Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 La meg bare spørre om én ting: Sender de med no godteri!? 5725087[/snapback] Ja en Grønn Fox! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 La meg bare spørre om én ting: Sender de med no godteri!? 5725087[/snapback] Hvis det er goterier du vil ha, anbefaler jeg deg Netshop. Microplex har riktignok sendt med noe karameller, men Netshop sendte med en Lion King Size. ontopic: Har ingen negative erfaringer med netshop, unntatt det ekstra gebyret de pleide(eller har de det fortsatt?) å ha. Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Ved siste bestilling sendte de en *1* GRØNN FOX. Og slikt spiser ikke jeg. Det gjør desverre min datter på 2år, med den følge at munnvannet renner ut over tastatur, mus og pult og alle andre steder hun kommer til. FOX er et helvete for foreldre med PC gale smårollinger. Hvis noen fra Microplex leser dette, kutt ut FOX'en. Kutt ut ALT godteriet. Sett heller prisen ned med 50 øre eller hva nå en GRØNN FOX er verd. EDIT Jeg ser at Microplex er inne på tråden. Håper de følger opp, evt legger ved noen papirlommetørkler med den GRØNNE FOX'en Endret 9. mars 2006 av ArtDeco Lenke til kommentar
substeve Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 He-he, av alle de webshoppene jeg har handlet hos opp gjennom årene er Microplex i en klasse for seg. En gang gikk det en vifte på en kjøler, og jeg sendte en mail om det fantes erstatningsvifter tilgjengelig. Noen dager etter lå det vifte i postkassa - gratis. Har mange gode erfaringer med de ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det har da vært noen "sinte tråder" mot Microplex ifbm. håndtering av RMA. Selv er jeg (også) en fornøyd kunde.. særlig nå etter at de fikk orden på både fraktpriser (like billig som andre store som Komplett/PS-Data).. og *endelig* betaling med kort.. Det er veldig fint at vi har en slik "nisje-butikk" for oss som liker casemodding.. og annet "nerdstuff"... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvor mye varer (Kilo) kan man bestille for og fortsatt få frakt på 60 kroner? Lenke til kommentar
andreg Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Slenger meg på skrytekoret her. Har glimrende erfaring med Microplex. Aldri noe som helst tull med leveransene, når jeg har kontaktet dem har de svart veldig kjapt og de har vært meget hjelpsomme. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg klarte det kunststykket å bestille feil varer 3! ganger på en søndag,og sendte mail til Microplex med forespørsel om å forandre på ordre like mange ganger.Fikk 3 like hyggelige svar etter hverandre! Og det på en søndag Bra butikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg har bare positive erfaringer med micorplex og er tydeligvis ikke alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå