jherland Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Placebo, Coheed and Cambria og Wolfmother fra Australia pluss tre høylydte norske band er bekreftet. Les mer Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Mer Hip Hop da... Det er for lite Hip Hop. Uansett, fint for de som liker rock. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Dette begynner å ligne på en fantastisk quart-festival. To av mine absolutt favoritt-band allerede booket (Muse og Green Carnation). Tool og Placebo er jo ikke direkte kjipt heller Gleder meg bare mer og mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Muse er jeg også veldig glad i men jeg synes det var veldig dumt at de ikke åpna for tilbudet som guns n roses kom med fordi det ble for dyrt Endret 8. mars 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kunne tenkt meg et par skikkelige metalband til Quarten. :-\ Så langt ser jeg bare Enslaved og Opeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg