fal Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 sitter for tiden med en litt middels pc, og vurderer å bytte det ut med noe nytt. Denne gangen har jeg lyst å gå for shuttle og hadde noen spørsmål ang. det. Disse spørsmålene er ikke dumme, kun jeg som er dum ang shuttle, så bear with me peeps! - Kan jeg bruke mine gamle rambrikker på shuttlen? (2 x 512 PC 3200 brikker) - Kan jeg bruke GeForce 6600 skjermkortet mitt? (agp) - Regner med at jeg kan bruke harddisken fra pcen? - Hva med nettverkskort? Burde jeg gå for et integrert på shuttlen? eller flytte over det gamle kortet mitt? - Til slutt, hvilket socket burde jeg gå for? 939? Har en socket A barton akkurat nå, så den må jeg få solgt eller skrape tenker jeg.. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kan jeg bruke mine gamle rambrikker på shuttlen? (2 x 512 PC 3200 brikker)- Kan jeg bruke GeForce 6600 skjermkortet mitt? (agp) - Regner med at jeg kan bruke harddisken fra pcen? - Hva med nettverkskort? Burde jeg gå for et integrert på shuttlen? eller flytte over det gamle kortet mitt? - Til slutt, hvilket socket burde jeg gå for? 939? Har en socket A barton akkurat nå, så den må jeg få solgt eller skrape tenker jeg.. *Rambrikker kan kanskje brukes ja! Åssen hastighet er det på de ? *Skjermkortet burde du ikke bruke, dumt å kjøpe en shuttle med AGP port i dag! *Hardisken kan brukes! *Er som regel GB nettverkskort på shuttler.. Men om du har et trådløst et kan du putte i det, så sant det passer sammen med den ledige slot'n på shuttlen (pci eller pci-e) *Socket 939 er det mest aktuelle egentlig, kommer litt ann på bruksområdet.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 De komponentene du ikke får brukt kan du godt selge. Det er mange som gir en god pris for Barton. Lenke til kommentar
fal Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 *Rambrikker kan kanskje brukes ja! Åssen hastighet er det på de ? *Skjermkortet burde du ikke bruke, dumt å kjøpe en shuttle med AGP port i dag! *Hardisken kan brukes! *Er som regel GB nettverkskort på shuttler.. Men om du har et trådløst et kan du putte i det, så sant det passer sammen med den ledige slot'n på shuttlen (pci eller pci-e) *Socket 939 er det mest aktuelle egentlig, kommer litt ann på bruksområdet.. 5721032[/snapback] har to slike rambrikker : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113518 vil helst bruke skjermkortet mitt, ettersom jeg ikke skal bruke pcen til noe som krever en "state-of-the-art" utstyr, nemlig cs og kontorarbeid. Så utifra litt cs og litt kontorarbeid, hva vil du anbefale av socket? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 hm, kommer litt ann på budsjett.. Men hadde heller kjøpt pci-e, og nytt kort.. Trenger bare et billigkort til cs.. Du kan bruke rambrikkene dine! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja minnebrikkene er helt fine og kan brukes. Lenke til kommentar
fal Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 hm, kommer litt ann på budsjett.. Men hadde heller kjøpt pci-e, og nytt kort.. Trenger bare et billigkort til cs.. Du kan bruke rambrikkene dine! 5723117[/snapback] okai takk. så jeg kan tenke meg at jeg må da kjøpe kabinettet med hovedkortet oppi + CPUen og resten kan jeg gjenbruke med tanke på at jeg har en veldig stramt budsjett..Men si jeg kjøper en shuttle med kun hovedkortet på (med integrert nettverkskort) og deretter kjøper en CPU til shuttlen. Hvor mye vil dette koste meg tror du? Kom gjerne med links til evt produkter. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Siden du har stramt budsjett ville jeg ha vurdert dette : Aopen XC Cube EX761 AMD Athlon 64 3000+ ikke fordi jeg har dette selv bare,men jeg hadde selv stramt budjsett! skjermkort får du vurdere selv.. Lenke til kommentar
fal Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Siden du har stramt budsjett ville jeg ha vurdert dette : Aopen XC Cube EX761 AMD Athlon 64 3000+ ikke fordi jeg har dette selv bare,men jeg hadde selv stramt budjsett! skjermkort får du vurdere selv.. 5726538[/snapback] tusen takk! har virkelig ikke peiling på dette men fikk en kamerat til å se over dette, og han mente at dette ville funke greit for mitt formål. da var det bestilt! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 er fornøyd med dette selv! Holder til mitt formål, som var surfing, photoshop,div. greier og gaming da jeg har tid.. jeg slengte inn et 6600GT, og har samme ram-brikker som deg.. Bestilte du skjermkort ? Lenke til kommentar
fal Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) er fornøyd med dette selv! Holder til mitt formål, som var surfing, photoshop,div. greier og gaming da jeg har tid.. jeg slengte inn et 6600GT, og har samme ram-brikker som deg.. Bestilte du skjermkort ? 5729240[/snapback] nah..får bytta mitt med en pcie kort, så np Endret 9. mars 2006 av fal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå